Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید برف در کوهرنگ طی ۱۰ ساعت گذشته، اظهار داشت: بارش برف و باران در شهرستان کوهرنگ موجب خسارت به عشایر در منطقه بازفت شد.

وی بیان کرد: بارش برف و باران تعدادی از عشایر را که هنوز در منطقه بودند و کوچ نکرده بود، غافلگیر کرد که نیروی هلال احمر به آنها امداد رسانی کردند و اقلامی از جمله مواد غذایی در اختیار آنها گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: بسیار از مسافران تجهیزات زمستان از جمله زنجیر چرخ همراه نداشتند که بارش برف موجب مشکل برای تردد آنها شد.

وی بیان کرد: تعدادی از خودروها به علت نداشتن تجهیزات زمستانی از جاده منحرف و تعدادی خودرو نیز واژگون شده اند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودورهای واژگون شده توسط هلال احمر اسکان اضطراری داده شده است، گفت: بیش از ۱۲ نفر در این شهرستان اسکان اضطراری داده شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ ادامه داد: نیروهای هلال احمر به بیش از ۵۰ خودرو گرفتار در برف طی شب گذشته امداد رسانی کردند.

وی بیان کرد: بارش شدید برف و وقوع سیلاب در روستای کچول موجب آبگرفتگی تعدادی خانه روستایی شد که نیروهای هلال احمر نیز به این خانوارهای روستایی امداد رسانی کردند.

کد خبر 5077337

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهرنگ بارش برف بیژن طاهری هلال احمر چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا بسیج شهرستان کرج بوشهر هلال احمر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح پنج شنبه به خبرنگاران گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد.

وی اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

کد خبر 6088253

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی