Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی, رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام اینکه در روز گذشته و در دو سانحه واژگونی خودروها در جاده های استان دو راننده جان باختند، افزود: بارش باران و لغزندگی جاده ها احتمال واژگونی خودرو ها را افزایش داده است.

وی گفت: دو خودروی  نیسان وانت در جاده های همدان به بیجار و همدان به ساوه واژگون شدند و راننده هر دو خودرو متاسفانه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی با اشاره به کاهش ترددها در جاده های استان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا نیز خاطرنشان کرد: با کاهش  تردد ها، تصادفات در جاده های استان کاسته شده و دیشب و امروز با وجود بارش های مداوم باران در جاده های استان تعداد واژگونی خودروها کمتر  از ۱۰ مورد بوده است.

لازم به ذکر است، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودرو به شهرهای وضعیت قرمز استان با پلاک غیر بومی ممنوع است  و در شهر های با وضعیت نارنجی تنها خودروهای با پلاک استان اجازه ورود و خروج دارند، خودرو های غیر بومی به ترتیب ۵ و ۱۰ میلیون ریال در هر شبانه روز جریمه می شوند.

۴۶

کد خبر 1458197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان جاده های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس‌راه و کلانتری 21  به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • واژگونی خودرو در محدوده دوراهی ولشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند