Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،براساس طرح جامع اعمال محدودیت‌های پویا در مقابله با کرونا، خودرو‌های شخصی بعد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد محدودیت منع تردد خواهند داشت و خودرو‌هایی که این محدودیت را رعایت نکنند ۵۰۰ هزار تومان توسط دوربین‌ها جریمه خواهند شد.

در اجرای این طرح اگر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خودرویی در خیابان‌ها به غیر از تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌ها و وسایل امدادی تردد داشته باشند، توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی پلاکش ثبت و برای آن جریمه صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از افراد که شیفت شب کار می‌کنند یا ناچار به تردد شبانه به منظور حضور در محل کار هستند، باید پلاک‌های خودرویشان توسط کارفرمایان به فرمانداری‌ها یا پلیس راه در هر استان اعلام شود زمانی که پلاک خودروی این افراد به فرمانداری‌ها و پلیس راه اعلام شود، می‌توانند در شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تردد کنند و جریمه‌ای برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

احیاناً اگر جریمه برای این افراد صادر شد، چون اسمشان در فهرست فرمانداری‌ها و پلیس ثبت شده است می‌توانند اعتراض کنند و جریمه مربوطه پاک شود.

افرادی که در مشاغل ضروری فعالند و در شیفت دوم مجبور به تردد بعد از ساعت ۲۱ در شهر هستند چگونه باید مجوز دریافت کنند؟
پیش بینی می‌شود ۵۰ تا ۶۰ درصد مردم این موضوع را رعایت کنند، اما بخشی در حدود ۴۰ درصد وجود دارند که در دستگاه‌های اجرایی و شیفت دوم فعالیت می‌کنند که باید شماره پلاک نیرو‌های خود را به پلیس اعلام کنند و اگر این کار تا روز شنبه محقق نشد تا اخذ جریمه نیز این فرصت را دارند که این پلاک‌ها را به پلیس اعلام کنند.

ناوگان تاکسیرانی، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و شهروندانی که ضرورت خروج منزل در این ساعات را دارند، می‌توانند از این ناوگان استفاده کنند.

این محدودیت‌ها به مدت دو هفته در کشور اجرا می‌شود و درباره ادامه آن یا ادامه نیافتن محدودیت‌ها پس از بررسی نتایج اجرای طرح، تصمیم گیری خواهد شد.

بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روزانه جواب آزمایش کرونای ۵۰۰ نفر از مردم آذربایجان شرقی مثبت می‌شود و متاسفانه آمار فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان ۲ رقمی شده است.
طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا:

شهرستان‌های زرد: ورزقان، هوراند، خداآفرین

شهرستان‌های نارنجی: آذرشهر، بستان‌آباد، جلفا، سراب، کلیبر، مراغه، هشترود، چاراویماق

شهرستان‌های قرمز: تبریز، اسکو، اهر، شبستر، عجب شیر، مرند، ملکان، میانه، هریس، بناب و تبریز هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تردد شبانه پلیس راه ساعت ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

 فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تامین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودرو‌های شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز