Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابراهیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای مهاباد و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان آزمون‌های علمی و عملی گواهینامه رانندگی تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی افزود: براساس این مصوبه از امروز ۱ آذر ماه تا اطلاع ثانوی همه آزمون‌های کتبی، شفاهی و عملی گواهینامه رانندگی در مهاباد لغو و در صورت تمدید وضعیت فعلی مراتب به آگاهی همشهریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این موضوع به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی، آن صورت گرفته است، تصریح کرد: در صورت از سرگیری مجدد آموزش و آزمون‌ها مراتب به نحو مقتضی به هنرجویان اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی گواهینامه رانندگی شیوع ویروس کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، اظهار داشت: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت