Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان منصورکیایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برون‌شهری برای ارائه خدمات به شهروندان فعال هستند و مشمول محدودیت کرونایی نمی‌شوند.
وی بیان کرد: شیوع کرونا تعداد مسافران بین شهری را کاهش داده و تعداد ناوگان عمومی، نیز با توجه به کاهش مسافر، کاهش یافته، اما همچنان تردد برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصورکیایی تصریح کرد: تردد خودروهای سنگین نیز در جاده‌ها محدودیت ندارد و افراد می‌توانند مشغول به کار باشند.
وی اظهار داشت: با توجه به تاکید مسوولان مبنی بر ماندن در خانه، حجم سفرها در ۹ محور ورودی استان سمنان کاهش چشمگیر داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: بهتر است مردم در این روزها در خانه بمانند و برای مبارزه با کرونا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.
بیش از ۸۰۰ دستگاه  ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر بین شهری در استان سمنان در حوزه حمل ونقل جاده‌ای مسافر فعالیت می‌کنند.
کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان شامل ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.
سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد ثبت می‌شود.

محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه یکم آذر اجرایی شد و بر این اساس، همه مشاغل به جز گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل خواهد بود. همچنین یک سوم کارمندان اداره‌ها در محل کار حاضر می‌شوند و تردد بین شهری نیز با محدودیت‌هایی مواجه است.

بر این اساس،  خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به مناطق قرمز را ندارند. در استان سمنان خودروهای با پلاک غیربومی مجاز به تردد در داخل مناطق قرمز نیستند و باید در پارکینگ خانگی بمانند. تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

طبق گفته ظهر شنبه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۳۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرونا ویروس کرونا سمنان قرنطینه بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرونا ویروس کرونا سمنان قرنطینه بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرونا ویروس کرونا سمنان قرنطینه بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور استان سمنان نقل جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین گفت: در یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، نزدیک به ۳۲ درصد افزایش یافته است. 

ایرج دست نشان ادامه داد: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یک سال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند.

وی یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و ۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی