Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:05:13 GMT

پایان برنامه پرطرفدارِ مجری محبوب

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۶۶۳

پایان برنامه پرطرفدارِ مجری محبوب

به گزارش افکارنیوز،

احمد درویشعلی‌پور کارگردان «بچه محل» درباره پایان تصویربرداری این مجموعه نمایشی بیان کرد: قرار بود این فصل از «بچه محل» را در هفت ماه کار کنیم که از اول اردیبهشت ساخت آن شروع شد و تا پایان آبان ماه یعنی روز ۳۰ آبان هم تصویربرداری تمام شد.

وی درباره این چند ماه کار بیان کرد: این مجموعه در سه فصل ساخته شد فصل اول ۳۰ قسمت فصل دوم ۴۰ قسمت و فصل سوم ۵۰ قسمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم فصل سوم این مجموعه نمایشی روی آنتن است. تا دیشب اول آذر قسمت ۳۰ از فصل سوم پخش شد و حدود ۲۰ قسمت دیگر باقی مانده است که به تدریج روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان « بچه محل » درباره اینکه کرونا باعث شد به تولید این مجموعه نمایشی پایان دهند یا خیر عنوان کرد: پایان تولید «بچه محل» به دلیل کرونا نبود بلکه برنامه‌ریزی اولیه ما همین بود. هرچند در این مدت عوامل بسیار از خودگذشتگی داشتند به ویژه بازیگران مجموعه، چراکه باز هم عوامل پشت دوربین می‌توانستند ماسک بزنند اما بازیگران نمی‌توانستند و فداکاری نشان دادند.

وی اضافه کرد:  کرونا  ما را هم مثل سایر پروژه‌ها اذیت کرد و برخی هم مبتلا شدند با این حال خدا بسیار به ما کمک کرد و با همه شرایط سخت پروژه به پایان رسید.

درویشعلی‌پور درباره اینکه مذاکره‌ای برای ساخت فصل‌های بعدی با شبکه داشته‌اند یا خیر گفت: در حال حاضر کار به تازگی به پایان رسیده است و گروه هم خسته است و هنوز درباره فصل جدید یا کار جدیدی صحبتی نداشته‌ایم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بچه محل کرونا عمو پورنگ برنامه کودک بچه محل مجری برنامه کودک بچه محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد