Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب تازه گلعلی بابایی با استقبال قابل توجه مخاطبان، کتاب پرفروش آبان‌ماه ناشر شده است. احمد دهقان نیز مطالعه این اثر را تجربه‌ای عالی توصیف کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ «کوهستان آتش» نوشته گلعلی بابایی اخیراً‌ از سوی نشر بعثت روانه بازار نشر شده است. این کتاب که از پرفروش‌های ناشر در ماه گذشته به شمار می‌رود،‌ از مجموعه کتاب‌های کارنامه عملیاتی لشکر27 محمدرسول‌الله(ص) در دفاع مقدس و کتاب پنجم از مجموعه «حماسه 27» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کوهستان آتش" روانه بازار نشر شد

بابایی در این کتاب به بازروایی مستند اسناد دست اول و عمدتاً منتشر ناشده‌ آرشیوهای معتبر جنگ با موضوع کارها و پیکارهای این یگان در جبهه‌های میانی و شمالی سرحدات غربی ایران زمین، طی برهه‌ زمانی آغاز اردیبهشت تا پایان آبان سال 1362 پرداخته است.

فعالیت‌ها و عملکرد نظامی لشکر 27 در عملیات‌های والفجر3، والفجر4 و عملیات لغو شده‌ والفجر5 جزو موضوعات محوری این کتاب است. بابایی در این کتاب تلاش کرده تا با تشریح فشرده‌ تأثیرات پس‌لرزه‌های ناشی از عدم موفقیت تلاش‌های نظامی ایران در نبردهایی مانند والفجر مقدماتی و والفجر1 به بازسازی رده‌های ستادی و عملیاتی لشکر 27 از آن دو نبرد و انتقال این یگان از جنوب به غرب و ... بپردازد. مهمترین تحول در این دوره تاریخی، تغییر گرایش و توجه فرماند‌هان ارشد سپاه و ارتش از دشت‌های خوزستان به اجرای عملیات‌های کوهستانی در جبهه‌های میانی و شمال‌غرب کشور بوده است.

احمد دهقان، نویسنده، درباره کتاب تازه گلعلی بابایی می‌گوید: «کوهستان آتش» را خواندم. عالی. البته در نیمه اول کتاب‌، گاهی خواندن گزارش شناسایی‌ها،‌ برایم کسل‌کننده بود،‌ اما به عملیات والفجر 4 که رسیدم عالی بود عالی!.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد دهقان کتاب گلعلی بابایی کتاب گلعلی بابایی کوهستان آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!

به گزارش ورزش سه ابوالفضل بابایی مهاجم بیست ساله سابق  فجر سپاسی و بادران در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست. 
در واقع او و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس جایگزین نبیل باهویی و شهاب زاهدی شدند اما از نظر هواداران این خط حمله هنوز چیزی کم دارد.  

با توجه به سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا، پرسپولیس با یک مهاجم نوک در مسابقاتش به میدان می رود که طی بازی های اخیر عيسی آل کثیر بازیکن اصلی پست 9 بوده و دقایق ناچیزی به ابوالفضل بابایی با شماره 18 رسیده است. 

با این وجود همچنان زمزمه هایی درباره جذب مهاجم نوک خارجی در پرسپولیس مطرح است که اگر اینگونه شود همین دقایق کوتاه هم به او نخواهد رسید. 
با این حساب تصمیم اوسمار درباره مهاجم خارجی برای این بازیکن پرسپولیس بیشتر از هر بازیکن دیگری اهمیت دارد. 

پرسپولیس 9 بازی لیگ برتری و نهایتا 4 بازی در جام حذفی دارد اما هنوز اوسمار چیزی درباره اینکه حتما باید مهاجم خارجی جذب شود به باشگاه اعلام نکرده است. 

در عین حال گفته می شود اوسمار مهاجمی با قدرت سرزنی بالا می خواهد که ظاهرا در بازار فعلی و بازیکنان آزاد مهاجمی شاخص با این خصوصیت پیدا نمی شود.

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد