Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله گلستانی جم مربی نیمه استقامت و استقامت دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به نظرم ما باید به صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی فرصت بدهیم تا بتواند نفرات خود را برای فدراسیون انتخاب کند. طبیعی است که یاران و همکاران صیامی طبق ادعای خود باید خدمتگزار باشند و عجله نکنند و با درایت کار کرده و به آموزش توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آموزش در دو و میدانی خیلی مهم است و باید بستری در این رشته ورزشی آماده شود که دو و میدانی همانند دهه‌های قبل ارتقا یابد. رکورد‌های دوندگان استقامت به اندازه دوندگان ناشنوایان در پارالمپیک هم نمی‌رسد که حدود ۳۰ دقیقه در ماده ۱۰ هزار متر دویدند و ما از این رکورد دور هستیم. به نظرم صیامی باید فرصت داشته باشد تا ویروس کرونا از بین برود و بعد از گذشت ۱۰ ماه مشخص می‌شود که او در کارش رو به جلو است یا نتوانسته کاری انجام بدهد. 

ورزشکار دو و میدانی نباید در المپیک توریست باشد 

گلستانی جم بیان کرد: برای افزایش سهمیه المپیک نباید اجازه بدهیم که یک ورزشکار تاییدیه‌ای به فدراسیون بیاورد و ادعا کند که ورودی را به دست آورده است و به مسابقات المپیک اعزام شود و آن ورزشکار در آنجا توریست باشد. برخی از ورزشکاران با وجود داشتن حمایت‌های لازم، اما با رکورد‌ها خیلی فاصله دارند. به نظرم ورزشکاری که قرار است در مسابقه‌ای سهمیه المپیک را به دست بیاورد باید به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی در آنجا حضور داشته باشد و غیر از این کار اشتباهی است و آن مسابقه ارزشی ندارد.

حضورم در ارتقای دوندگان موثر خواهد بود 

مربی دو و میدانی اظهار کرد: من رشته تخصصی ام ماده‌های استقامت و نیمه استقامت دو و میدانی در آسیا است و جلسه‌ای هم با علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی داشتم و رضایی تایید کرد که حضورم در ارائه آموزش و ارتقای دوندگان در ماده‌های نیمه استقامت و استقامت کارایی زیادی دارد. البته سجاد مرادی را برای آموزش این ماده دو و میدانی انتخاب کردند و اشکالی هم وجود ندارد. شاید برای من بخش دیگری را در نظر گرفتند و برنامه‌ای باید ارائه بدهم و من به جز دو‌های نیمه استقامت و استقامت می‌توانم  در کمیته‌های دیگر خدمتگزار دو و میدانی باشم. اگر من مسئول کمیته‌ای در دو و میدانی شوم باید همکارانم تعامل داشته باشند و راهکار نشان بدهند و درخواست اجرایی شدن برنامه‌ها را به فدراسیون می‌دهم.

او افزود: کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی ادعا داشت که قصد خدمت رسانی دارد. البته سال‌های اول و دوم مدیریت کیهانی، تیم دو و میدانی صحرانوردی به هم ریخته بود، اما توانستم این تیم را در مسابقات جوانان وبزرگسالان آسیا روی سکو ببرم. ما در دو و میدانی به جلو می‌رفتیم که برخی از دوستان، کیهانی را از مسیر اصلی خارج کردند. به نظرم روز‌های خوبی در انتظار دو و میدانی خواهد بود.

صیامی فردی انعطاف پذیر است 

گلستانی جم گفت: صیامی فردی انعطاف پذیر و از بدنه دو و میدانی محسوب می‌شود و ورزشکار و قهرمان این رشته ورزشی بوده است و سابقه دبیری این فدراسیون را دارد و روسای هیئت ها‌ی استان‌ها تشخیص دادند که او به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی انتخاب شود. روسای هیئت‌های استان‌ها معتقدند که با صیامی بهتر می‌شود دو و میدانی را به جلو پیش ببریم.

مربی دو و میدانی گفت: من به زودی برنامه‌های خود را به فدراسیون دو و میدانی ارائه می‌دهم و با خرد جمعی به این رشته ورزشی ورود می‌کنم. آموزش و حمایت از ورزشکاران و مربیان در اولویت کاری ام است و با همه روسای هیئت‌های استان‌ها تعامل خواهم داشت. همچنین فدراسیون دو و میدانی به من قول همکاری داده است و امیدوارم بتوانم این رشته ورزشی را در سطح عالی ارتقا بدهم.

بیشتر بخوانید

شرایط دو و میدانی در دوره ریاست صیامی متفاوت خواهد بود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی رشته ورزشی دو و میدانی نیمه استقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک

رئیس‌جمهور فرانسه درباره پذیرش ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس و تغییر مکان احتمالی مراسم افتتاحیه این مسابقات صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RMC Sport؛ امانوئل مکرون گفت: این تصمیم (پذیرش ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف) به نظر من، منصفانه است. ما از ورزشکاران می‌خواهیم که به معیارهای تعیین شده احترام بگذارند، نسبت به مخالفان اظهارات توهین‌آمیز، سیاسی و تهاجمی نداشته باشند.

از دست رفتن المپیک برای قهرمان پرش سه‌گام

رئیس‌جمهور فرانسه افزود: المپیک به کشورها و ورزشکارانی که با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند، اجازه می‌دهد، آشتی کنند. روسیه دعوت نشده است، رهبر آن را نمی‌توان دعوت کرد اما ورزشکاران می‌توانند بدون سرود و پرچم رقابت کنند.

امانوئل مکرون درباره تهدیدهای امنیتی مراسم افتتاحیه المپیک پاریس اظهار داشت: در صورت وجود تهدید امنیتی در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک، ما چندین گزینه داریم. اگر این اتفاق بیفتد، مراسم افتتاحیه به تروکادرو یا حتی استاددو فرانس محدود می‌شود. ما تحلیل ریسک را در زمان واقعی انجام خواهیم داد.

رئیس‌جمهور فرانسه درباره انتظاراتش از کاروان کشورش در المپیک پاریس گفت: فرانسه باید در بین پنج تیم برتر رده‌بندی مدال‌های المپیک قرار گیرد. در بازی‌های پارالمپیک، هدف ما این است که به جمع هشت تیم برتر جدول رده‌بندی مدال‌ها راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟