Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش دیودیده  تامین زیرساخت‌های این معادن شامل برق‌رسانی و تکمیل جاده دسترسی در سال‌جاری و سال آینده در قالب ۶پروژه تعریف و اجرایی شده است.
وی افزود: این معادن در استان‌های خراسان جنوبی، یزد، سمنان، مهاباد در آذربایجان غربی و ناحیه طارم‌ حدفاصل استان‌های زنجان و قزوین واقع شده‌اند.
دیودیده تصریح کرد: آگهی فراخوان به‌منظور آغاز عملیات اجرایی تامین زیرساخت‌های لازم برای ۱۰ پروژه معدنی کشور آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: با اجرای این طرح، زیرساخت‌های لازم برای توسعه ۷۰ معدن کشور فراهم می‌شود.
گفتنی است ، تا پایان سال آینده هفت هزار میلیارد ریال برای زیرساخت‌های معادن ایران هزینه خواهد شد که البته در صورت مشارکت استان‌ها و بهره‌برداران معادن، این رقم افزایش چشمگیری می‌یابد.
از این مبلغ  ۵۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های معادن چهارمحال و بختیاری هزینه خواهد شد.
مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور برای بررسی وضعیت معادن چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

۴۶

کد خبر 1458247

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن