Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صدور برگه تردد برای شاغلین ادارات و شرکت‌ها که شهرستان محل خدمتشان  با محل زندگی آنان متفاوت است از طریق مکاتبه رئیس اداره یا شرکت و به‌صورت تجمیعی با فرمانداری صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: با توجه به تعداد بسیار بالای ادارات، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان رشت و عدم امکان ارائه خدمت به‌صورت فردی به این افراد، ضرورت دارد شاغلین از مراجعه مستقیم به فرمانداری با جدیت پرهیز کنند چراکه به‌هیچ‌وجه به‌صورت فردی برای آنان برگه تردد صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور انبوهی از شهروندان در فرمانداری رشت در روز گذشته جهت دریافت برگه تردد، افزود: بسیاری از این مراجعات به‌صورت غیرضروری بوده است، به‌عنوان‌مثال برای تردد داخل شهرستان به‌هیچ‌وجه برگه ترددی صادر نمی‌شود و افرادی که ساکن شهرستان رشت هستند ولی پلاک خودروی آنان غیربومی (خارج استانی) است تنها با  در دست داشتن کارت ملی بومی یا ارائه مستندات دیگر از قبیل سند یا اجاره‌نامه منزل مسکونی خود به پلیس، جریمه نخواهند شد.

به گفته فرماندار رشت، این افراد نگرانی بابت ثبت تخلف از سوی دوربین‌های راهنمایی و رانندگی نداشته باشند چراکه با ارائه مستندات اثبات‌کننده سکونت در شهر، جریمه آنان لغو می‌شود.

فتح‌اللهی با بیان اینکه تنها در روز گذشته برای بالغ‌بر چهار هزار نفر از افراد واجد شرایط، از سوی فرمانداری برگه تردد صادرشده است، تصریح کرد: علاوه بر این، به دلیل مراجعه  غیرضروری افراد، باوجود بسیج تمامی کارمندان فرمانداری جهت پیگیری مشکلات مراجعان، شاهد تراکم جمعیتی زیاد مراجعان در فرمانداری بودیم.

وی با تأکید بر لزوم وجود سعه‌صدر و همکاری از سوی آحاد مردم شریف شهرستان، بیان کرد: بدون وجود این تعامل و همکاری و با مراجعه غیرضروری هزاران نفر به فرمانداری، یقیناً در ارائه خدمات به افراد ذی‌حق با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا رشت گذشته کارت تردد خدمات صورت فردی علی فتح اللهی محدودیت سفر برگه تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق دستورالعملی که صادر‌ شده تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدامیر سیاح ظهر امروز در نشست اخذ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب و کار که در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی کسب و کار در کشور وجود دارد که همه آنها می بایست تبدیل به پروانه های الکترونیکی شوند، اظهار داشت: ‌این تعداد از پروانه‌های کاغذی کسب و کار می‌بایست تا 25 اردیبهشت ماه جاری تمام آنها الکترونیکی و دارای شناسه یکتا شود.

وی افزود: از 26 اردیبهشت ماه جاری عدم توجه به این مهم به منزله فعالیت کسب وکار بدون مجوز است که براساس قانون در تلاش هستیم تا اقدامات موثر داشته باشیم.

سیاح تصریح کرد: تاکنون تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به 400 هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان‌های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس مرکز کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی  بیان کرد: اردبیل، قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند.

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی، وزارت ورزش و جوانان، نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده‌اند.

وی افزود: طبق دستورالعملی که صادر‌ه‌‌د تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس  مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم