Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت درباره پرداخت فوق‌العاده ایثارگری به فرزندان شهدا و مفاد ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، توضیحاتی ارائه داد.

پیرو پرسش‌های همکاران درباره پرداخت فوق‌العاده ایثارگری و ابهام‌هایی که برای برخی فرزندان معزز شهدا در این زمینه وجود دارد، اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی توضیحاتی را به شرح زیر ارائه داد:

«پیرو پرسش‌های چندباره همکاران درباره فوق‌العاده ایثارگری و ابهام‌های مطرح‌شده درباره دلیل پرداخت نشدن  این فوق‌العاده از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۵ به فرزندان شاغل شهدا، به اطلاع می‌رساند:

بر اساس مفاد ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگان شاغل، مشمول دریافت فوق‌العاده ایثارگری قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشمولان فوق براساس ضوابط ابلاغی از تاریخ اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران (سال ۱۳۹۲) واجد شرایط دریافت این فوق‌العاده (معادل ۲۵ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت) هستند.

از آنجا که عبارت «همسران و فرزندان شهدا» براساس مفاد بند «پ» ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه برای برخورداری از فوق‌العاده ایثارگری، به ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران افزوده شده، تاریخ اجرای قانون برنامه ششم (۱۳۹۶/۱/۱) در این زمینه ملاک اقدام قرار گرفته است.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، بنابراین به‌منظور انطباق با تکلیف قانون یادشده، فرزندان و همسران شهدا از یکم فروردین‌ماه ۹۶ مشمول دریافت فوق‌العاده ایثارگری هستند که مراتب برای اقدام به شرکت‌ها ابلاغ شده است.»

برچسب هافوق‌العاده ایثارگری وزارت نفت وزارت نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: وزارت نفت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران فوق العاده ایثارگری وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمتی مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح