Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:08:28 GMT

آخرین آمار شمار مبتلایان کرونا در جهان +جدول

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۹۲۸۸

آخرین آمار شمار مبتلایان کرونا در جهان +جدول

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۸ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۸۰۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۰ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۹۵۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۷۲ هزار و ۸۳۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۶۱ هزار و ۷۹۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۵ هزار و ۲۹۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۹۵ هزار و ۹۰۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۳۳ هزار و ۲۶۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۶۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۵۲ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۶۹ هزار و ۱۶ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های فرانسه، روسیه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۱، ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۷۴۸، یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۲۱۹، یک‌میلیون و ۴۹۳ هزار و ۳۸۳ و یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار و ۵۳۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با یک‌میلیون و ۳۶۶ هزار و ۱۸۲ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار و ۴۹۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۸ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۶۱۷، ۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۸۴۷ و ۵ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۱۵۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار جهانی کرونا قربانیان کرونا مبتلایان کرونا دست داده اند یک میلیون ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تعداد شهدای جنایت تازه رژیم صهیونیستی در رفح (جنوب نوار غزه) افزایش پیدا کرده است.

منابع خبری فلسطین یکشنبه شب گزارش دادند تعداد شهدا در بمباران دو منزل مسکونی توسط رژیم صهیونیستی، به ۲۴ نفر رسیده است که ۱۶ نفر از آنها کودک و ۶ نفر زن هستند.

صبح امروز رژیم صهیونیستی دو منزل مسکونی در رفح را بمباران کرد.

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) بر توقف هر چه سریعتر کشتار کودکان فلسطینیان و حملات در رفح شده است.

کد خبر 846198 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد
  • آمار شهدای فلسطین به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید