Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی از امروز(یکشنبه) آغاز میشود که این لیگ از جهات مختلف همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه" وقتی چند سال پیش عباس پورخسروانی در گل گهر سیرجان آقای گل شد و به لیگ برتر رسید ؛این روند ادامه یافت تا اینکه مهدی طارمی و مهدی قایدی در ایرانجوان ،احمدنورالهی در فولاد یزد و انبوهی بازیکن گمنام از این لیگ به ستاره های جدید لیگ برتری فوتبال ایران تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال گذشته لیگ یک چند صادرات جوان در شاخه مربی گری به لیگ برتر هم داشت.ربیعی در مس رفسنجان،بیاتلو در نود ارومیه و  محمود فکری که کارش را در شاهین بوشهر و الومینیوم اراک استارت زد تا به نساجی لیگ برتری رسید.پس تکاپوی مربیان در لیگ یک هم میتواند منجر به رسیدن به لیگ برتر شود و همین باعث شد تا چرخه مربیان لیگ برتری بزرگ تر و البته جوان تر هم گردد.


لیگ یک را لیگ صندلی های لرزان مینامند،لیگ تیمهای شخصی که مالک اراده کن سرمربی را عوض میکند!برخی لیگ یک را لیگ جامانده های لیگ برتر هم میدانند و البته لیگ تولید ستاره های ارزان و گمنام که در ادامه توسط لیگ برتری ها شکار میشوند.


لیگ یک هیاهوی های فراوانی هم دارد تا جاییکه در چند سال گذشته برنامه تلوزیونی هم برای آنها ساخته شده است.


در سالهای اخیر لیگ یک را لیگی فرسایشی و پر حاشیه لقب دادند اما این لیگ نشان داد میتواند جوانترین مربی اش (بیاتلو)را به لیگ برتر صادر کند. حضور شهرداری های مختلف از جمله بوشهر ،آستارا یا مربیانی مانند کمالوند و مهاجری و فرهاد کاظمی که  مربیان جوانی مانند شکوری،مازیار زارع،هرمزی هم به جمع آن ها اضافه شده اند.


لیگ یک امسال  با توجه شرایط کرونا ،تماشاگر ندارد و این در حالی است که تیمهای پر تماشاگری در آن حضور دارند.  لیگی که هر سال چهره های جدیدی به فوتبال ایران اضافه میکند امسال هم می تواند یک تورنمنت جذاب باشد.

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم) نحوه تولید کره در یک کارخانه پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید