Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرایی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم در طول این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است گفت: نمونه‌های آن در طول بحران‌های گذشته همچون زلزله ، سیل و کرونا به‌وضوح دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور امروز در در جلسه کارگروه بسیج سازندگی و افتتاح ۱۸۱ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام برمی دارد و امروز بسیج سازندگی اولویت های اصلی کشور را برای خود به یک مأموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرایی با اشاره به اینکه چشم‌انداز عالی بسیج سازندگی تشکیل جبهه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است اظهار کرد: این جبهه در امتداد جبهه مقاومت است و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی به شکل داوطلبانه و مخلصانه پیش‌قراولان و موتور محرک تشکیل جبهه سازی خدمت‌رسانی هستند که از همه حق‌وحقوق دنیایی خود گذشتند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم فروگذار نمی‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امروز جهادگران بی‌ادعا و مخلص، طلایه‌داران جبهه سازی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند که در راستای تحقق اهداف جبهه مقاومت به امت اسلامی خدمت‌رسانی می‌کنند.

زهرایی اظهار کرد: بسیج سازندگی ۴۳ شهید جهادی تقدیم انقلاب کرده است و امروز جهادگران بی‌ادعا و با آمادگی کامل آمادگی هرگونه مجاهدت و خدمت‌رسانی را دارند.

تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده است/ محور فعالیت‌های بسیج سازندگی با مردم بودن است

وی با بیان اینکه تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده است اضافه کرد: اگر تفکر جهادی و انقلابی در بطن آن وجود نداشت بسیج سازندگی تا به امروز نمی‌توانست به این مرحله برسد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه محور فعالیت‌های بسیج سازندگی با مردم بودن است و مدل و راهبرد ما مدل هشت سال دفاع مقدس است ادامه داد: اعتقادداریم همان‌گونه که در دفاع مقدس توانستیم با پای‌کار آوردن مردم در برابر دشمنان سربلند بیرون آمدیم امروز هم می‌توانیم با رویکرد مردم‌داری در برابر سایر مشکلات پیروز و موفق باشیم.

زهرایی عنوان کرد: امروز اگر رویکرد با مردم بودن در جنگ اقتصادی در دستور کار همه ما باشد قطعاً در جنگ اقتصادی گشایش‌های بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم موفق عمل کرده است

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم در طول این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است گفت: نمونه‌های آن در طول بحران‌های گذشته همچون زلزله ، سیل و کرونا به‌وضوح دیده می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: تشکیل جبهه جهادی خدمت‌رسانی با اولویت محرومیت‌زدایی، کمک مؤمنانه ، اقدامات مقابله با کرونا و طرح شهید سلیمانی باقوت امروز در حال انجام است و از کلیه ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف استفاده می‌شود.

زهرایی تأکید کرد: بسیج سازندگی به طور مسئله محور و با شناسایی نیازمندی‌ها به شکل مویرگی در بدنه نظام اسلامی از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تغسیل و انجام امورات شرعی متوفیان کرونایی توسط طلاب جهادی یک اقدام بی نظیر در دنیا بود که در هیچ کجایی انجام نشده بود ادامه داد: در واقع طلاب جهادی با خط شکنی و بن بست شکنی خود این اقدام بی نظیر را انجام دادند.

رئیس بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی تعامل و هم افزایی با نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بسیج سازندگی تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها و نهادهای انقلابی را برای خود یک ضرورت می داند چراکه معتقد است می توان در کنار این دستگاه ها بسیاری از ظرفیت های پنهان را پای کار آورد.

وی بسیج سازندگی را سرپنجه ها و بازوان اجرایی دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی دانست و افزود: امروز اگر دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی توان و ظرفیت پای کار آوردن بسیج مردمی را ندارند اما بسیج سازندگی در طی این سالها نشان داده می تواند در تحقق این امر مهم موفق عمل کند.

زهرایی اضافه کرد: برای پای کار آوردن ظرفیت های مردمی تمام توان را پای کار می آوریم و خوشبختانه در طول این سال ها برای اجرای این مأموریت مهم موفق بیرون آمده‌ایم.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه اطلس گروه‌های جهادی امروز یک مجموعه عظیم در کشور است بیان کرد: بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی فعال در کشور داریم که بیش از ۳۰ هزار گروه بیش از یک سال فعالیت می‌کنند و ۱۲ هزار گروه آن امسال تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در پیام ۹ بندی ایشان تأکید شده تبدیل کردن گفتمان جهادی به گفتمان عمومی جامعه است و بسیج سازندگی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

زهرایی بیان کرد: امروز ۳ اولویت مهم اجرای درست و دقیق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت، ادامه نهضت مؤمنانه برای رسیدگی به محرومین و تلاش برای تحقق جهش تولید از اهداف مهم بسیج سازندگی است و سیاست‌های این سازمان همه در خدمت تحقق این اولویت‌ها هستند.

رئیس بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲۰ ماه از سفر قبلی بنده به استان مرکزی می‌گذرد شاهد تلاش‌های زیادی هستیم و این نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌دریغ و حمایت‌های مسئولین استان و البته مجاهدت‌های بسیج سازندگی بوده است.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس بسیج سازندگی کشور موفق عمل کرده نهادهای انقلابی محرومیت زدایی خدمت رسانی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس جمهور در شورای اداری استان  سمنان  گفت : انتظار رهبر انقلاب و مردم از دولت  انقلابی زیستن و انقلابی عمل کردن و انقلابی اندیشیدن از یک مدیر مجرب این است که یک طرح نو ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،  بر ضرورت توسعه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و مسئله استقلال و اجرای عدالت در همه حوزه‌ها تاکید کرد
وی رشد اقتصادی استان سمنان را پنج و هفت دهم درصد اعلام کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان سمنان خوب و نرخ بیکاری کاهشی است.
رئیس جمهور گفت: وحدت، انسجام و امنیت نعمت‌های موجود در استان سمنان هستند که باید همواره قدردان ان‌ها بود و مورد توجه قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تاکید بر اینکه کار دولت هدایت، حمایت و نظارت است گفت: توانمند سازی، گفتمان سازی و رفع موانع می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری گفت: باید روند پیشرفت و حرکت کشور در این حوزه بررسی و واکاوی تا فناورانه‌تر در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: ۱۰۰ هزار  نفر عضو هیات های علمی دانشگاه های کشور  هستند که می‌توان با استفاده از این پشتوانه علمی، پژوهشی و تحقیق، اقدامات بسیار خوبی انجام داد.
وی اضافه کرد: سمنان، استانی علمی و فرهنگی است و باید در همه وزارت خانه‌ها و حوزه‌های مدیریتی کشور در بهره وری بازنگری شود.
رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ۲۱۱ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت  خاطرنشان کرد:  با این اقدام برای چهار هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت