Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی «آشوب مداوم» با بازی تام هالند منتشر شده که امید به اکران این فیلم در شروع سال جدید میلادی را بالا برده است.

خبرگزاری میزان - به تازگی نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی «آشوب مداوم» با بازی تام هالند منتشر شده که امید به اکران این فیلم در شروع سال جدید میلادی را بالا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران فیلم سینمایی «آشوب مداوم» با بازی تام هالند ستاره مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی به سال آینده میلادی موکول شد، این تصمیم در پی شیوع بیماری کرونا و تعویق اکثریت آثار سینمایی جهان رخ داد. 

«آشوب مداوم» فیلمی علمی–تخیلی و مهیج به کارگردانی داگ لیمان است که از سوی لاینزگیت در ۲۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱ منتشر خواهدشد. این فیلم اقتباسی از رمان چاقوی ایستادگی اولین کتاب از سه‌گانه آشوب مدام است.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

در آینده دنیایی وجود دارد که در آن تمام زنان ناپدید شده اند و همه چیز‌های زنده می‌توانند از طریق تصاویر و صدا‌هایی به نام نویز وارد ذهن‌های یکدیگر شوند و ذهن‌های ان‌ها را بخوانند حال داستان از اینجا جالب می‌شود که ریدلی این تصویر را در شبکه اجتماعی خودش با دیگران به اشتراک گذاشته است.

«تام هالند» ستاره فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» در این نقش اول مرد را بر عهده داشته و در کنار او «دیسی ریدلی» نقش اول زن اثر را ایفا می ‌کند. علاوه بر هالند و ریدلی بازیگرانی همچون کرت ساتر، نیک جونز، دیمن بیچر، دیوید اوئلیو و مد میکلسون در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تام هالند در نقش تاد هیوت ، پسری که در سیاره دوردستی در دنیای جدید زندگی می‌کند. دیسی ریدلی در نقش وایولا اید ، زنی بدون نویز ، کسی که کلید باز کردن اسرار دنیای جدید است.

گری اسپینلی در کنار پاتریک نس نگارش فیلمنامه این اثر علمی تخیلی را بر عهده داشته و تولید آن را کمپانی کوارتت بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هالیوود هالیوود ریپورتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا هالیوود هالیوود ریپورتر فیلم سینمایی تام هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید

هالند بازهم ثابت کرد صرفاً یک تمام کننده قهار است.

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. ارلینگ هالند در مجموع دو بازی رفت و برگشت، نمایشی ضعیف و پایین تر از حد انتظار داشت.

هالند در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۱۸۰ دقیقه در میدان بود و فقط ۱۶ پاس به ثبت رساند که ۱۱ مورد از این پاس ها سالم بود. این درحالی است که هالند در این دو بازی مجموعا ۱۴ بار با پاس های اشتباه و شوت های خود، مالکیت توپ را از منچسترسیتی گرفت و به رئال مادرید تحویل داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد