Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@07:16:36 GMT

مصدومیت تکنسین‌های اورژانس در تصادف زنجیره‌ای

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۹۷۱۸

مصدومیت تکنسین‌های اورژانس در تصادف زنجیره‌ای

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:‌ تصادف زنجیره‌ای چند خودرو ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محور جاده‌ای وزوان – مورچه‌خورت روبه‌روی پمپ بنزین اتفاق افتاد که بلافاصله ۳ تیم اورژانس به محل اعزام شدند و نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در جریان کمک‌رسانی ۲ نفر از تکنسین‌های اورژانس مصدوم شدند و در لحظات اولیه که تکنسین‌های اورژانس از پایگاه مورچه خورت در حال امدادرسانی در صحنه حادثه به ۳ مصدوم اولیه بودند، کامیونی در آن محل لیز می‌خورد و واژگون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بار کامیون پمفلت‌های فلزی بوده که هنگام واژگونی به سمت آمبولانس پرتاب می‌شود، همکاران ما قبل از اینکه این حادثه اتفاق بیفتد در حد چند ثانیه قبل آمبولانس را جلوی صدمتری منتقل می‌کنند، در غیر این صورت تمام مصدومان و همکاران ما در اورژانس فوت کرده بودند.

راستین با اشاره به اینکه یکی از تکنسین‌ها از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه زانو آسیب دیده که آسیب‌شان جدی نبوده و در حال درمان هستند، خاطرنشان کرد: این حادثه ۸ نفر مصدوم شامل ۷ مرد و یک زن داشت که ۳ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه واژگونی سرویس پالایشگاه اصفهان عنوان کرد: این حادثه ۱۶ مصدوم از ۳۲ تا ۵۹ ساله داشت و ۴ نفر نیز فوت کردند که بین ۴۰ تا ۵۰ ساله بودند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصادف زنجیره ای واژگونی کامیون اورژانس 115 واژگونی سرویس پالایشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت