Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:52:34 GMT

سامانه بارشی امروز تهران ترک می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۹۷۴۳

سامانه بارشی امروز تهران ترک می‌کند

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز تهران ترک می کند گفت: وقوع رگبار برف و باران در استان پیش بینی شده است.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران از تناوب و ادامه دار بودن بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شرقی و جنوبی تا ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: سامانه بارشی امروز تهران را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احتمال وقوع سیل در تهران

وی گفت: پیش از ظهر امروز همزمان با خروج کامل سیستم فعال بارشی، از شدت ناپایداری‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای در سطح استان کاسته می‌شود.

جلالی افزود: از ظهر امروز تا بامداد دوشنبه به واسطه رطوبت به جا مانده، به صورت منطقه‌ای و محلی، در برخی مناطق بخصوص نیمه شمالی استان رگبار باران، بارش پراکنده، ارتفاعات رگبار برف (ضعیف‌تر از امروز) قابل پیش بینی است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: اگر وضعیت با تغییرات زیاد همراه نباشد پایان هفته سیستم جوان و تازه نفس دیگری هوای استان تهران را بارانی و ارتفاعات را برفی خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت جوی کنونی استان گف: امروز از اوایل وقت شاهد آسمانی ابری گاهی بارانی، به تدریج قطع بارش خواهیم بود و بعد از ظهر و شب با احتمال بارش پراکنده روبرو هستیم و برای امروز حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سازمان هواشناسی رگبار باران اخبار حوادث هواشناسی استان تهران استان تهران مجتبی جلالی سامانه بارشی تهران مشرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار شماره سه هواشناسی سطح نارنجی جوی، افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعد ظهر سه شنبه تا شب پنج شنبه (۴ تا ۶ اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت پوشش این سامانه در مدت فعالیت آن، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی اضافه کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6085148

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ‏سامانه بارشی تشدید می‌شود
  • آماده‌باش مدیریت بحران در استان تهران/ ‏سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • آماده باش مدیریت بحران در استان تهران/‏سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود