Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل معوق شدن بازی پیکان و شهر خودرو از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران و موکول شدن این بازی به امروز، محل یک بازی دیگر تغییر یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به شرایط  پیش آمده جوی و بارش باران که روز گذشته (شنبه)، باعث معوق شدن دیدار پیکان و شهر خودرو شد، محل دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و چوکای تالش تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دیدار پیکان و شهر خودرو امروز در استادیوم شهدای شهر قدس پیگیری خواهد شد و تداخل آن با مسابقه لیگ یک در همین استادیوم، مسابقه دو تیم خیبرخرم آباد و چوکای تالش از هفته اول لیگ یک را جابه‌جا کرد و این دیدار از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر تهران برگزار خواهد شد.

متوقف شدن دیدار پیکان - شهر خودرو به دلیل شدت بارش باران + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران پیکان و شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی فوتبال هلند بین تیم‌های فاینورد و نایمخن امشب برگزار شد. در نیمه دوم اتفاقی رخ داد که باعث شد داور بازی را متوقف کند و بازیکنان به رختکن بروند.

در دقیقه ۵۹ تماشاگران فاینورد که بارها از مواد آتش‌زا استفاده کرده بودند، با پرتاب بمب دودزا باعث شدند که آتش کوچکی در بین آنها شکل بگیرد. دود آتش که استادیوم را فرا گرفته بود، باعث نگرانی افراد حاضر در استادیوم شد و به همین دلیل آتش‌نشانان وارد عمل شدند.

داور هم بر اساس قوانین بازی را تا زمان رفع مشکلات به حالت تعویق درآورد. پس از حدود ۱۵ دقیقه مسئول آتش‌نشانی حاضر در ورزشگاه خبر از مهار آتش داد و بازیکنان برای ادامه بازی وارد زمین شدند.

استفاده هواداران از مواد آتش‌زا در استادیوم‌ها بارها باعث بروز مشکلاتی شده و گفته می‌شود ممکن است هواداران فاینورد هم به دلیل اتفاقی که امروز رخ داد، با محرومیت‌هایی مواجه شوند.

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت