Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:10:45 GMT

اختلافات و مناقشه در شرایط کرونا به مصلحت نیست

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۰۴۰۷

اختلافات و مناقشه در شرایط کرونا به مصلحت نیست

به گزارش ایرنا، «محمدجواد حق شناس» روز یکشنبه در دویست و پنجاهمین جلسه شورا با تشکر از جامعه پزشکی ایران و کادر سلامت که در این روزها و در این ایام در صدر اول مقابله با این بیماری تلاش می کنند، افزود: متاسفانه خبرهای بد اختلافات و مناقشات در بین کادر درمان و بهداشت و آموزش پزشکی پیش آمده که قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهروندان تحمل شنیدن این خبرها و اختلافات را در شرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی از این همه گیری است، ندارند.

حق شناس تاکید کرد که این وزارتخانه مسولیت فرماندهی مقابله با کرونا را دارد و مناقشه پذیرفتنی نیست.
 
عضو شورای تهران همچنین فوت یکی از پزشکان شهر سالم در منطقه ۱ شهرداری بر اثر کرونا را تسلیت گفت و افزود: جامعه پزشکی تاکنون ۴۰۰ نفر از کادر درمان را از دست داده و ادامه روند این اختلافات در شرایط کنونی به نفع جامعه ما نیست و همه ما را نگران کرده است.

حق شناس گفت: امیدوارم این جامعه در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود رو حفظ کند.

اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز خود گزارش ایجاد رویه در مدیریت آب های سطحی، بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه نامگذاری و تغییر نام (١۴)معبر عمومی شهر تهران، طرح الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران و نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری سازمان‌ها شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه را در دستور کار دارند.

دستورهای دیگر بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بهشت زهرا (س) برای سال مالی ١٣٩٣ و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) است.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدجواد حق شناس شهر تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا محمدجواد حق شناس شهر تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا محمدجواد حق شناس شهر تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور شهر تهران حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدجلیل میرمحمدی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: برای آنکه از بحران کمبود دارو و تجهیزات پزشکی و شیر خشک جلوگیری شود، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید با سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشد و ارز مورد نیاز برای این حوزه تخصیص داده شود.

وی تاکید کرد: اگر این اتفاق نیفتد، در زمان کوتاهی دچار بحران در تامین دارو خواهیم شد. لازم است ارز مورد نیاز برای تهیه دارو، مواد اولیه دارو، تجهیزات پزشکی و شیرخشک تخصیص داده شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در حال نهایی‌شدن است و تقاضا دارم هیات رئیسه مجلس به رییس این سازمان تاکید کند که در مدت باقی‌مانده از عمر مجلس یازدهم همکاری خوبی با ما برای تهیه این گزارش داشته باشند.

کد خبر 6085243 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود