Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتیاس ده لیخت گفت بازی در تیم آندره آ پیرلو مثل بازی برای آژاکس است اما یوونتوس هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد

ماتیاس ده لیخت، مدافع 21 ساله هلندی یوونتوس پس از جراحی شانه و سه ماه دوری از میادین دوباره برای یوونتوس به میدان رفت و در پیروزی 2-0 مقابل کالیاری عملکرد خوبی داشت. به گزارش طرفداری، ماتیاس ده لیخت در مصاحبه با DAZN ایتالیا گفت:

سه ماه سخت را سپری کردم اما حالا خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر بدنی دوران سختی را سپری کردم اما مهم است که گاهی اوقات برای تیم سختی بکشید. در چندین بازی برای یوونتوس با درد زیاد شانه بازی کردم اما فتح لیگ اهمیت بالایی داشت. امسال تیم های قدرتمند زیادی وجود دارند. لیگ سخت تر شده و این برای ما خوب است. عطش بیشتر و رقبای بیشتری داریم؛ از میلان و اینتر گرفته تا لاتزیو، آتالانتا و ناپولی. سال سختی پیش رو داریم اما روی خودمان متمرکز هستیم زیرا قدرت خیلی زیادی داریم و می توانیم دوباره قهرمان سری آ شویم. امسال ذهنیت متفاوتی را در یوونتوس می بینم. با پیرلو، ذهنیت تیم مدرن تر است و از سبک بازی تیم لذت می برم، درست مثل زمانی که در آژاکس بازی می کردم. جای زیادی برای پیشرفت داریم و این 70 درصد قدرت ماست. بیشتر و بیشتر کار می کنیم تا در کوتاه مدت به صد درصد آمادگی برسیم. 

همچنین بخوانید:

یوونتوس 2-0 کالیاری؛ این همان یوونتوسی است که هواداران می خواهند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماتیاس ده لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که بازی معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر بین تیم های تراکتور و سپاهان چهارشنبه هفته آینده 15 فروردین برگزار می شود اما جنگ مجازی دو باشگاه دو سه روزی است که اوج گرفته است.

با توجه به اتفاقاتی که در بازی برگشت تیم های تراکتور و سپاهان در فصل گذشته رخ داد و لیزراندازی هایی که در جریان این بازی شد مسئولان باشگاه سپاهان برای برگزاری این بازی در تبریز سروصدا به راه انداخته اند. 

رضا فتاحی مدیر تیم سپاهان در آخرین گفت و گویی که داشته اعلام کرده در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد.همین مصاحبه کافی بود تا رضا کرمانشاهی معاون ورزشی باشگاه تراکتور در صفحه شخصی اش به این صحبت ها واکنش نشان دهد که در زیر مشاهده می کنید:

بعد از انتشار این استوری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان هم بیکار ننشت و جواب معاون باشگاه تراکتور را با استوری زیر داد:

در اینکه این بازی حساس است و بی شک حتی می تواند در سرنوشت قهرمانی لیگ هم تاثیر بگذارد شکی نیست. مشخص است که دو طرف دوست داشت هباشند تا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در انتخاب داور و ناظران بازی دقت لازم را داشته باشند اما این هجمه ها علیه هم قطعا می تواند باعث ایجاد حساسیت بیشتر بین طرفدارانشان ایجاد کند و همچنان  این سوال مطرح می شود نقش کمیته های انضباطی و اخلاق در این بین چیست؟ 

تا به کی قرار است هر گاه یک بازی حساس می خواهد برگزار شود دو باشگاه هنوز اتفاقی نیفتاده  علیه هم شروع به بیانیه نویسی و یا جدال مجازی داشته باشند؟ این موضوع فقط مربوط به سپاهان و تراکتور نمی شود و در بیشتر مواقع استقلال و پرسپولیس نسبت به هم و حتی نسبت به سایر رقبای خود همین وضع را دارند. به نظر می رسد نظارت کمیته های مذکور در جمع شدن این بساط راهگشا نبوده است و یا حداقل یک بازنگری جدی برای کنترل این شرایط باید انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • نوروز از جایگاه بالایی در آداب و رسوم سیستانی های گلستان برخوردار است
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • چرا کشورهای شاد نرخ خودکشی بالایی دارند؟
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!