Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از اجرای طرح مسکونی ۸۳۷ واحدی با مشارکت یک شرکت سرمایه‌گذاری در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد شیبانی" رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد اعتبار این طرح را ۱۳۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می‌شود و دارای بیش از شش هزار مترمربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم شهرداری در این طرح را شامل تأمین زمین و پروانه دانست و با بیان این که همه‌ هزینه‌های ساخت بر عهده‌ سرمایه‌گذار است، گفت: طرح مسکونی ۸۳۷ واحدی، با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی‌عام) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن بوده و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با بیان این که همه مصوبات قانونی اعم از مصوبه‌ کمیسیون ماده ۵ و مصوبه‌ شورای اسلامی شهر یزد در خصوص این طرح اخذ شده است، گفت: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی طرح، بیش از یک سال به طول انجامیده و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

شیبانی توجه به اصول معماری ایرانی - اسلامی را از ویژگی‌های قابل توجه این طرح اعلام کرد و گفت: هدف از تعریف این طرح، تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و فراهم کردن منابع مالی پایدار برای شهرداری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری یزد استان شهرداد استان یزد یزد حسینیه ایران سرمایه گذاری شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان