Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: پیش‌بینی شده است آمار بی‌پناهان در گرمخانه‌های تهران به شبی ۷۰۰ هزار نفر برسد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت گرمخانه‌ها در سطح پایتخت اظهار کرد: بهره برداری از گرمخانه‌ها از ابتکارات بسیار خوب شهرداری است که این موضوع بر می‌گردد به زمانی که دولت اصلاحات بر سر کار بود و پیشنهادی بود که در آن زمان مطرح و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر اعلام یکی از مسئولان شهرداری تهران در حال حاضر هر شب 450 نفر از بی‌پناهان و درماندگان در گرمخانه‌های شهرداری تهران حضور می‌یابند که پیش بینی شده است این آمار به شبی هفتصد هزار نفر برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر 1800 تخت در گرمخانه‌های شهرداری وجود دارد که از این تعداد 400 تخت مربوط به بانوان است و سال گذشته در این ایام بنده سری به برخی از گرمخانه‌های شهرداری تهران زدم و مشاهده کردم که از ابتدا روز این افراد را از گرمخانه‌ها بیرون می‌کنند درخواست می‌شود در این شب‌ها و ایام سرد توجه ویژه‌ای به این افراد شود.

مسجدجامعی گفت: بنابر برنامه ریزی شهرداری افرادی که در گرمخانه‌ها و سامان سراها حضور پیدا می‌کنند باید در ساعتی مشخص و در ابتدای روز آنجا را ترک کنند که با توجه به روزهای سرد و بارانی می‌توان تغییری در چنین برنامه‌هایی ایجاد کرد و شرایطی فراهم کرد تا این افراد زمان بیشتری را در گرمخانه‌ها سپری کنند.

جلسات شورای شهر تهران تعطیل نمی شود/ حضور حدود 15 نفر در صحن شورامخالفت اعضای شورای شهر تهران با برگزاری مجازی جلسات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • مسجدجامعی: در گذشته اهل منبر، پله‌پله، چون خود منبر بالا می‌آمدند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان