Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:14:47 GMT

رونالدو می‌خواهد بهترین گلزن تاریخ شود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۰۷۶۱

رونالدو می‌خواهد بهترین گلزن تاریخ شود

کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در مقابل کالیاری در آمار کل گلهای فوتبالی از فرانتس پوشکاش عبور کرده و حالا خود را برای رسیدن به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ فوتبال آماده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در بازی دیشب یوونتوس مقابل کالیاری مرد اول میدان بود. کریستیانو در نیمه اول مسابقه به فاصله 4 دقیقه دو بار دروازه حریف یوونتوس را باز کرد تا دو گل دیگر به آمار گلهایش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این دو گل تعداد کل گلهای به ثمر رسیده توسط ابرستاره پرتغالی به عدد 748 رسید.

 

 

رونالدو دیشب با این دو گل موفق شد از فرانتس پوشکاش افسانه ای عبور کند. پوشکاش در دوران فوتبال حرفه ای خود 746 گل به ثمر رسانده و رونالدو با این دو گل موفق شد از او عبور کند.

 

رونالدو حالا در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال در رتبه چهارم قرار دارد. اما کریستیانو با نفر سوم این فهرست روماریوی برزیلی تنها دو گل فاصله دارد و شکی نیست که به زودی از او عبور خواهد کرد. رونالدو بعد از آن رسیدن به رکورد پله نفر دوم فهرست را هدف قرار خواهد داد.

 

جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال دنیا - رونالدو چشم به صدر جدول دوخته

 

کریستیانو در ادامه فوتبالش هر زمان که بتواند 20 گل دیگر به ثمر برساند از رکورد گلزنی پله هم عبور خواهد کرد و بعد از آن تنها حریفش برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا جوزف بیکان اتریشی خواهد بود.

 

کریستیانو رونالدو از زمانی که موفق شد ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشته و دوباره به تیمش یوونتوس ملحق شود تا این لحظه 4 بازی انجام داده و در این تعداد مسابقه 5 گل زده و 1 پاس گل داده است. برای کسی که 21 روز را در قرنطینه سپری کرده و نتوانسته فعالیتهای عادی ورزشی را ادامه دهد ثبت چنین آمار خارق العاده ای واقعاً شگفت انگیز است.

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو تاریخ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا