Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: تمامی نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری برای مقابله با حوادث طبیعی به حالت آماده باش در آمدند.

هادی زارعی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه شهرداری بجنورد آماده مقابله با بحران‌های مختلف براثر بارندگی است، افزود: شهرداری بجنورد برای انجام هرگونه عملیات امدادی در هنگام بروز بحران آمادگی لازم را در ارایه خدمات و رفع مشکلات را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیش از بروز خطر سیل و آبگرفتگی احتمال یخ زدگی معابر وجود دارد اظهار کرد: کارگروه ایمنی امداد و نجات، تدفین، کنترل سیلاب های شهری اطلاع رسانی و هشدار موظف هستند در کاهش خسارات شهروندی برنامه ریزی و چاره اندیشی کنند.

شهردار بجنورد با بیان اینکه انتظار می رود هواشناسی به طور مرتب و مستمر نوع بارندگی و حجم بارندگی را به ستاد مدیریت بحران شهرداری اعلام کند، گفت: تمامی نیروهای ستاد بحران شهرداری بجنورد تا پایان شرایط ناپایدار جوی در حالت آماده باش خواهند بود.

وی ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات لازم برای خدمات رسانی تأمین رضایت شهروندان فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ستاد بحران بجنورد شهرداري شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرآیند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمد علی کشمیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث و یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه داران اجرایی شده است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی را نیز یادآوری کرد و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • مسافران نوروزی برای اسکان به اماکن سرپوشیده هدایت می‌شوند
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند