Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:59:32 GMT

درخشش رونالدو در یووه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۰۸۳۹

درخشش رونالدو در یووه ادامه دارد

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته با درخشش رونالدو با کسب پیروزی در سری آ به یک قدمی صدر جدول رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته شنبه یکم آذر ماه بانوی پیر ایتالیا از هفته هشتم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود، آلیانس تورین میزبان تیم کالیاری بود.

شاگردان پیرلو با برد در این دیدار ۱۶ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر پشت سر میلانی‌های ۱۷ امتیاز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو گل این دیدار توسط کریس رونالدو فوق ستاره یووه زده شد.

پس از به ثمر رساندن هر ۲ گل یوونتوس برابر کالیاری، کریس رونالدو اکنون در ۵ بازی این فصل سری‌آ ۸ گل به ثمر رسانده است و یکی از بهترین و تأثیرگذار ترین بازیکنان این لیگ است.

از زمان ۳ امتیازی شدن هر برد در فصل ۹۵-۱۹۹۴، رونالدوی پرتغالی، نخستین بازیکن یووه است که در هر ۵ بازی نخست خود در یک فصل گلزنی می‌کند.

از زمان پیوستن به یوونتوس در تابستان ۲۰۱۸، رونالدو ۶۰ گل در سری‌آ به ثمر رسانده (در ۶۹ بازی) که بالاترین آمار در میان تمامی بازیکنان لیگ در این بازه است. (چیرو ایموبیله، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده رونالدو، ۵۵ گل به ثمر رسانده است)

این در حالی است که شایعاتی مبنی بر جدایی این فوق ستاره در پایان فصل از بانوی پیر ایتالیا شنیده می‌شود و گفته شده دو طرف از یکدیگر راضی نیستند. منچستر یونایتد پاری سن ژرمن و رئال مادرید به او علاقه مند هستند.

کد خبر 456876

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس رونالدو یوونتوس سری آ سری A ایتالیا فوتبال اروپا نقل و انتقالات رئال مادرید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد