Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان گفت: ۱۱۶ بسته مواد غذایی بین سربازان آموزشگاه شهید هاشمی نژاد توزیع شد.

«سید محسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امروز در سومین مرحله از کمک‌های مومنانه،  ۱۱۶ بسته مواد غذایی با هزینه ای بالغ بر ۴۶۰ میلیون ریال جهت کمک به سربازان متاهل و معسر آموزشگاه شهید هاشمی نژاد شیروان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان بیان کرد: این بسته ها شامل روغن، گوشت‌گوسفندی، پنیر، برنج پاکستانی، ماکارونی، خرما، سویا و رب گوجه فرنگی بود.

 

 

حسینی هدف از این اقدامات را برداشتن باری از دوش سربازان دانست و عنوان کرد: طی این مدت از خانواده تعدادی از سربازان باهدف پیگیری و رفع مشکلات آنها بازدید به عمل آمد.

 

 

وی همچنین از تداوم کمک های مومنانه در ماه های آینده خبرداد و افزود: هزینه تامین بسته های مواد غذایی از محل صندوق خیریه پادگان بوده است.

 

 

وی همچنین از بازدید ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از آموزشگاه شهید هاشمی نژاد شیروان خبر داد و خاطر نشان کرد: "مسلم محمد یاران" ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از این آموزشگاه بازدید کرد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد غذایی شیروان سربازان مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید یحیی هاشمی نژاد با اشاره به ورود سامانه‌های بارشی متعدد به استان اظهار داشت: با همکاری واحد رودخانه‌ها و سواحل بخشی از بستر رودخانه گاشار به عنوان اصلی‌ترین مسیل این شهرستان لایروبی شده است. 


وی افزود: عملیات بهسازی و مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد با پیشرفت حدود ۷۰ درصدی همراه است که این عمل باعث افزایش تاب آوری این بند در مواجهه با سیل خواهد بود. 


هاشمی نژاد در ادامه تصریح کرد: در زمان بارندگی گروه گشت و بازرسی و دیگر همکاران این اداره در حالت آماده باش کامل هستند و به صورت مستمر بندها، رودخانه‌ها و محل‌های حادثه خیز را رصد و پایش می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فورا وارد عمل شوند. 


وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد در محل فرمانداری جهت ارائه راه حل دفع سیلاب‌های غرب ابرکوه اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع توسط مشاور در حال مطالعه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد