Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جهانسیر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۸ مهدکودک شهری، ۱۱ روستا مهد و آدینه مهد در شهرستان شاهرود مجوز فعالیت دارند، ابراز داشت: کرونا باعث به تعطیلی کشاندن این مهدکودک‌ها و ایجاد مشکلات در پرداخت اجاره‌بها به مالکان آن‌ها شده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۱۴ مهدکودک به دلیل کرونا به‌صورت موقت تعطیل شدند، افزود: با توجه به اینکه ساختمان اکثر این مهدها به‌صورت استیجاری هستند لذا این تعطیلی‌ها باعث دشواری پرداخت اجاره‌بهای آن‌ها شد که از مالکان درخواست می‌شود در این شرایط بحرانی و حساس با مهدهای کودک همراهی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هدف‌گذاری بهزیستی در خصوص مهدهای کودک حفظ سلامت کودکان و کارکنان برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا است، ابراز داشت: بر این اساس مهدهای کودک تحت نظارت این سازمان با یک‌سوم ظرفیت کارکنان فعالیت خواهند داشت.

جهانسیر با تأکید بر اینکه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مهدهای کودک توسط مربیان و کارشناسان بهزیستی به‌دقت پایش و رصد می‌شود، در ادامه تصریح کرد: ترس خانواده‌ها از ویروس کرونا کاملاً قابل‌درک است اما آن‌ها باید اجازه دهند تا فرزندانش از محتویات خود مراقبتی، مسائل آموزشی، تربیتی و رشدی بهره‌مند شود و با مربیان ارتباط خود را به‌صورت مجازی و غیره ادامه دهند.

وی افزود: در مهدهای کودک اقداماتی چون توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و چینش و آموزش‌های کودکان علی‌الخصوص مسائل بهداشتی به کودکان با رعایت فاصله‌های گذاری فیزیکی انجام می‌شود.

کد خبر 5077710

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان مهد کودک ویروس کرونا ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند

براساس اعلام این آژانس، از هر ۶ کودک زیر دو سال در شمال غزه، یک کودک دچار سوءتغذیه شدید است. پیش‌تر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرده بود نگرانی‌ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف با بیان اینکه اکنون بسیاری از کودکان در غزه دچار سوء تغذیه حاد هستند، تاکید کرده کودکان فلسطینی در غزه در آستانه مرگ هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان
  • ۵ تفریحگاه شاهرود به مدت ۳ روز تعطیل شد
  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد