Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: پروژه چهار بانده سربند - مشگین‌شهر که به دلیل عدم تعیین پیمانکار بلاتکلیف مانده بود عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پروژه چهار بانده سربند - مشگین‌شهر که به دلیل عدم تعیین پیمانکار بلاتکلیف مانده بود عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شود که در این زمینه قرارگاه خاتم‌الانبیاء از هفته‌های آینده اقدامات لازم را شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اجرای 47 کیلومتر از این پروژه در فاز نخست در دستور کار است بیان کرد: فاز دوم در حال حاضر به سرعت در حال اجراست و امیدواریم با تسریع در اجرای هر دو فاز به صورت موازی شاهد اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه باشیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس اجرای این پروژه را جزو مطالبات مهم و پروژه‌های اساسی عمرانی عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه با در نظر گرفتن زیرساخت‌های راه‌های موجود زمینه‌ساز تبادلات تجاری خواهد بود و در این زمینه استفاده از نظرات کارشناسانه و تخصصی اولویت اساسی است.

جهانگیرزاده بیان کرد: عزم و تلاش جدی برای اتمام پروژه یک اولویت اساسی است که می‌تواند این موضوع در اتمام پروژه نقش اساسی داشته باشد و در این زمینه نیاز است با تلاش و عزم جدی اتمام پروژه را محقق کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

تداوم بارش برف و باران/ هشدار هواشناسی درباره سیلاب و لغزندگی جاده‌هافعالیت سامانه بارشی در استان البرز تاکنون حادثه نداشته است/ آمادگی دستگاه‌های امدادرسان برای کنترل جاده‌هانخستین "مجتمع چند منظوره امداد جاده‌ای" کشور در ورزقان احداث می‌شود

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین و دستگاه‌های مربوطه و نیز قرارگاه خاتم الانبیا شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و نیز تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد

عباس حقی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در حاشیه بازدید از عملیات برفروبی و بازگشایی محور خلخال به پونل گفت: عملیات بازگشایی و برفروبی راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل و شهرستان خلخال آغاز شده است، با این وجود تا زمان بازگشایی کامل راه و همچنین ایمن سازی آن هرگونه تردد در این محور مسدود برای تمام خودرو‌ها همچنان ممنوع است.

او اظهار کرد: این عملیات با استفاده از چندین دستگاه ماشین‌آلات سنگین برفروب همچون بولدوزر، لودر و برف‌خور از صبح امروز هشتم فروردین ماه از سمت خلخال آغاز شده و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال اضافه کرد: با تکمیل عملیات بازگشایی و برفروبی در هر ۲ حوزه استحفاظی خلخال و استان گیلان خبر آزاد شدن مسیر مسدود شده از برف و همچنین رفع ممنوعیت تردد این جاده ارتباطی از طریق رسانه‌های رسمی اعلام و تا زمان اعلام این خبر همچنان تردد خودرو‌ها در این مسیر مسدود ممنوع است.

جاده ارتباطی خلخال - پونل به طول ۸۰ کیلومتر از جمله مسیر‌های با مشخصات فنی راه فرعی درجه یک است که هر سال با نخستین بارش برف پاییزی بر روی خودرو‌ها مسدود شده و در برخی از سال‌ها تا پایان دومین ماه از بهار نیز همچنان مسدود می‌ماند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال