Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:18:43 GMT

دمای البرز کاهش محسوس می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۸۶۹

دمای البرز کاهش محسوس می‌یابد

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از خروج تدریجی سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با مه و در بعضی ساعات بارش پراکنده به ویژه در ارتفاعات، وزش باد نسبتاً شدید و نیز کاهش محسوس دما را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هوای امروز البرز نیمه‌ابری تا ابری، مه آلود و در بعضی ساعات با بارش پراکنده همراه است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۰ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز نیمه‌ابری تا ابری، همراه با مه، بارش پراکنده، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش محسوس دماست.

وی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

کد خبر 5077743

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی البرز بارش باران ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر درجه سانتی گراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه ای دما می شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: روز گذشته، بارش های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

 
 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی