Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:20:21 GMT

کشف انبار احتکار کالاهای مصرفی در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۸۹۵

کشف انبار احتکار کالاهای مصرفی در سرپل ذهاب

منوچهر رضایی از کشف انبار احتکار کالاهای مصرفی با تلاش مامورین انتظامی در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به دپو و نگهداری مقدار زیادی اقلام موادخوراکی و مایحتاج اولیه زندگی که شامل(برنج، پودر لباسشویی، قند، تن ماهی، چایی، روغن، ماکارونی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) کرده که این موضوع در دستور کار اطلاعاتی انتظامی پلیس شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: انبار مذکور که بعنوان مخفیگاه کالاهای احتکار شده مورد استفاده قرار گرفته بود یک واحد صنفی آرایشی وبهداشتی در سطح شهرستان بود که مامورین پلیس اطلاعات در یک اقدام غافلگیرانه با مراقبت‌های لازم آن را در شهرستان شناسایی و پس ازهماهنگی قضایی و کسب مجوز لازم به این انبار ورود پیداکردند.

رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: مامورین انتظامی در بازرسی به عمل آمده از محل مورد نظر بیش از شش هزار انواع اقلام مواد خوراکی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل دویست میلیون تومان را کشف و ضبط کرده و واحد صنفی مذکور را پلمپ کردند.  

رضایی در پایان افزود: نیروی انتظامی شهرستان با پشتیبانی دادستانی با افراد مخل در جامعه که قصد برهم زدن نظام اقتصادی را دارند برخورد جدی داشته و اجازه اخلال در نظم اقتصادی را به احدی نخواهد داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود

استانداری کرمانشاه علت شنیده شدن صداهای شدید در سرپل ذهاب را مانور پدافندی در پادگان ابوذر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، از ساعاتی پیش برخی ساکنان شهرستان سرپل ذهاب گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای انفجار را اعلام کرده بودند که در نهایت استانداری کرمانشاه علت و منشأ این صداها را مانور پدافندی اعلام کرد.

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

انتهای پیان/

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت