Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس بابایی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان سمنان انتقال خون را سازمانی مقدس و نجات دهنده دانست و بر حمایت همه جانبه از این سازمان تاکید کرد.

او با اشاره به نقش اهدای خون در ارتقاء سلامت اجتماع خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ اهدا خون، ضمانت‌کننده سلامت جامعه است زیرا بر سلامت اهدا‌کننده نیز اثرات سازنده می‌گذارد و جان یک بیمار نیازمند را هم نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان پیرامون استفاده از ظرفیت های تبلیغات محیطی جهت حمایت از این فرهنگ تاکید کرد.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح یکشنبه در چهارمین مجمع سلامت استان در استانداری ایلام اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت، این نشست برگزار و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده به افزایش سلامت جامعه و رفع دغدغه‌های این حوزه منجر شود.

وی با تاکید به اعضای مجمع سلامت و دستگاه‌های اجرایی برای توجه به بحث سلامت جامعه، افزود: حوزه بهداشت و درمان ۲۵ درصد و دستگاه‌های اجرایی ۷۵ درصد در حوزه سلامت جامعه تأثیرگذار هستند که این مقایسه نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی هم در حوزه سلامت جامعه، شرح وظایفی دارند که باید به‌نحو احسن به آن وظایف عمل کنند.

وی با بیان این‌که برای حفظ سلامت‌جامعه، همه دستگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی را یاری دهند، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید مسایل و مشکلات حوزه سلامت هر دستگاه اجرایی را در حوزه سلامت مشخص کند و هر دستگاه اقدامات عملیاتی و اجرای مصوبات را در دستور کار قرار دهد.

حسنی با تاکید بر تعریف بسته‌های عملیاتی برای دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت، افزود: موضوع آموزش، مشارکت‌مردم و اطلاع‌رسانی در بحث تامین سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است.

حسنی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی دخیل در حوزه سلامت، گفت: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی، میانگین سن امید به زندگی در استان ایلام بالاتر از میانگین کشوری است که این ناشی از فرهنگ مردم، کارها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و اقدامات دیگر دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6084037

دیگر خبرها

  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • عملیات «وعده صادق» مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع