Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:36:55 GMT

رشد ۱۲ درصدی تولیدات عشایر آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۹۳۳

رشد ۱۲ درصدی تولیدات عشایر آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولیدات عشایر استان در سال‌جاری ۱۲ درصد رشد داشته است، گفت: عشایر استان در سالجاری، بیش از ۱۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۲ هزار تن شیر، ۱۶ هزار تن پشم و ۹ هزار متر مربع ورنی تولید کرده‌اند.

سیدمحمدحسن آل هاشم در گفتوگو با خبرنگاران، جمعیت دامی عشایر آذربایجان شرقی را یک و نیم میلیون راس برشمرد و افزود: جمعیت دو درصدی عشایر ۲۰ درصد گوشت، شیر و فرآورده‌های دامی استان را تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: جمعیت عشایر استان در فصل ییلاق ۱۳ هزار و ۲۹۷ خانوار و در فصل قشلاق هشت هزار و ۹۷ خانوار هستند؛ در فصل ییلاق نیز پنج هزار و ۲۰۰ خانوار از استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان به ییلاق‌های آذربایجان شرقی کوچ می‌کنند.

وی در ادامه با تجلیل از موفقیت‌های اخیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، با بیان اینکه در دنیای امروز، ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی در توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند، اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها است.

آل هاشم با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی شناخته شده و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت‌های هنرمندانه روابط عمومی میسر می‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیرکل امور عشایر استان، با حضور در روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و اهدای لوح به وحید کاظم زاده، رئیس اداره روابط عمومی، از موفقیت‌های اخیر این مجموعه تجلیل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی عشاير تولیدات عشایر آذربايجان شرقي جهاد كشاورزي محصولات كشاورزي روابط عمومي آذربایجان شرقی روابط عمومی عشایر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

کد خبر 845485 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد