Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی ظهر امروز در نشست ستاد استانی پویش لبخند رضایت؛ با تبریک هفته بسیج مستضعفین، فعالیت‌های فرهنگیان جهادگر و بسیجی برای مقابله با کرونا و جهاد آموزشی در مناطق کم ­برخوردار را قابل تقدیر دانست و گفت: نباید زحمات آموزش و پرورش در این چند ماه دشواری که گذشت، نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ایجاد موج همگانی تکریم و تقدیر از معلمانی که در وضعیت کرونا بدون چشمداشت در حال مجاهدت هستند؛ تاکید کرد و افزود: این کار باید با هدف سپاسگزاری از زحمات شبانه‌روزی معلمان انجام شود.

وی نقش و رسالت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های محلی در تنویر افکار عمومی و برجسته کردن تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان استان در این ایام را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی باید در این زمینه رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان همچنیی از راه‌اندازی «نهضت همگانی همیارمعلم» با محوریت دانشجو معلمان استان خبر داد و گفت: این نهضت با هدف توجه به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان آسیب دیده و کم برخوردار در دوران کرونا بوجود آمده و باید آموزش‌ها در قالب این نهضت به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیر در این نشست با تبریک هفته بسیج مستضعفین، شناسایی دانش‌آموزان لازم التوجه را بسیار ضروری دانست و گفت: با این کار همیار معلمان می‌توانند نقش مهم در کمک به استمرار فرایند آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان ایفا نمایند.

حجت‌اله نریمانی بر شناسایی معلمین جهادگر و خلاق در ایام شیوع ویروس کرونا و فعال در فضای مجازی شاد تاکید کرد و گفت: بسیاری از معلمان دلسوز و تلاشگر هستند که برای کمک به آموزش دانش‌آموزان که ایثار کرده و بیشتر وقت خود را به مسائل آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان اختصاص می‌دهند.

اجرای مرحله سوم پویش لبخند رضایت در کردستان

مسئول بسیج فرهنگیان کردستان نیز به تشریح شیوه نامه مرحله سوم نهضت کمک مومنانه با عنوان « پویش لبخند رضایت » پرداخت و گفت: آموزش و پرورش، مراحل اول و دوم کمک مومنانه را به خوبی و با افتخار به انجام رساند و دانش‌آموزان، کارمندان، مدیران و به ویژه معلمان، صحنه‌های ماندگاری از مجاهدت خود به یادگار گذاشتند.

مومنی ادامه داد:سازمان بسیج فرهنگیان در صدد است طی یک هم افزایی گسترده با لایه‌ها و اجزای دستگاه عظیم آموزش و پرورش و با پشتیبانی مدیران، کارمندان، دانش‌آموزان و با میدان داری معلمان عزیز، مرحله سوم نهضت کمک مومنانه  را با عنوان «پویش لبخند رضایت» متناسب با اولویت ­روز و نیازهای اساسی معلمان گرانقدر که بخش بی­نظیر از لشکر عظیم فرهنگی کشور هستند، رقم بزند.

وی هدف از پویش را ایجاد یک نهضت همگانیِ مستمر برای قدردانی از مجاهدت معلمان در وضعیت کرونا و کمک به مدارس و معلمان برای اجرای بهینه برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی در دوران کرونا و تلاش برای پیشگیری و ترمیم زیان‌های کرونا به این حوزه عنوان کرد و گفت: این پویش از هم اکنون تا پایان سال تحصیلی 1400-99 در کلیه مناطق/نواحی آموزش و پرورش، مدارس و محلات سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: معلمان دانشجو کردستان مدیرکل آموزش و پرورش پویش لبخند رضایت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،  در نشست شورای آموزش و پرورش فارس که با حضور استاندار تشکیل شد پیرامون چگونگی برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و برنامه‌های تکریم معلمان و فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.
به گفته مدیر کل آموزش و پرورش فارس، بر اساس پیشنهادات ارایه شده و تاکید استاندار، مقرر شد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از معلمان نمونه و الگو تقدیر و با حضور در مدارس مختلف از معلمان، تجلیل کنند.
قاسمی افزود: همچنین تجلیل کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از معلمان از مصوبات این نشست بود.
وی افزود: مراسم تجلیل از۳ هزار معلم در حرم مطهر شاهچراغ، اعزام معلمان به عتبات عالیات و سفر‌های علمی و پژوهشی، راه اندازی اردو‌های راهیان پیشرفت با حضور معلمان و در قالب گروه‌های هزار و دو هزار نفری از دیگر مصوبات نشست امروز شورای آموزش وپرورش بود.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، فارس بالغ بر ۶۰ هزار معلم دارد که ۱۳ هزار و ۴۲۰ نفر در فرآیند معلم نمونه شرکت کردند و توسط ۵۰۰ ارزیاب ارزیابی شدند.
وی اعلام کرد: ۸ معلم نمونه و الگو‌ی معرفی شده در این فرآیند، تحت عنوان معلمان برگزیده منطقه و شهرستان به همراه ۳۰ مدیر برگزیده استانی معرفی و در هفته معلم تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معلمان شهید در هفته بزرگداشت معلم به دانش‌آموزان معرفی شوند
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان