Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، استان یزد از دیرباز به عنوان یکی از قطب‌های اصلی درمان کشور شناخته شده و می‌شود و در طول سال بسیاری از بیماران نقاط مختلف کشور و حتی کشور‌های خارجی برای درمان به این استان مراجعه می‌کنند.

این در حالی است که همچنان بسیاری از امکانات درمانی و بیمارستانی در استان یزد نیازمند تقویت و بهسازی هستند و در این رابطه تاکنون اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اقدامات صورت گرفته پیگیری برای احداث بیمارستان ۳۰۴ تختی جایگزین تامین اجتماعی یزد به همت محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شواری اسلامی بوده است.

موضوعی که از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور به تصویب رسیده و محمدابراهیم جواهری مدیرکل امور مجلس و دولت این سازمان در نامه‌ای خطاب به نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس این موضوع را اعلام کرده است.

مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تامین اجتماعی کشور در نامه خود خطاب به جوکار آورده است: با عنایت به پیگیری‌های حضرتعالی در خصوص بیمارستان یزد، به استحضار می‌رساند در جلسه کمیته پروژه‌های درمانی سازمان در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۹ با حضور مدیری عامل محترم سازمان، با احداث بیمارستان ۳۰۴ تختی جایگزین تامین اجتماعی یزد در محل پیش‌بینی شده موافقت گردید و مقرر شد نسبت به طراحی و انجام مناقصه اقدام شود.

احداث این بیمارستان در استان یزد می‌تواند خدمات درمانی تامین اجتماعی به کل استان به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در یزد را به مراتب بهتر و بیشتر کند.

اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانیم اکثریت استان یزد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه در استان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی بیماران کرونایی پروژه های عمرانی تامین اجتماعی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است