Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سلیمان رستمیان صبح شنبه در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج به‌فرمان امام راحل برگرفته از حرکت بسیجی وار رسول خدا (ص) در مدینه است که از آن توده‌های مردمی کم در مدینه هسته اصلی حرکت را تشکیل و توانست مدینه فاضله را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج معجزه الهی، حرکتی عظیم و جریانی فرهنگی، مذهبی، اعتقادی و ملی است که با تفکر راهبردی و ابتکار امام راحل شکل‌گرفته است که جمعی از خوبی‌ها را شامل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بسیج را نهادی مردمی دانست و تصریح کرد: دوام و قوام کشور و انقلاب به مردم و توده‌های مردم‌نهاد است و بسیج هم به‌عنوان نهادی مردمی در طول دوران انقلاب اسلامی همواره به‌عنوان سدی محکم در برابر تمامی توطئه‌های دشمن مقاومت کرده و کشور را از بحران‌های متعدد عبور داده است، بسیج صرف یک تشکیلات نظامی نبوده و نخواهد بود بلکه یک ایده و خلاقیت برای خدمت به کشور و دفاع از ارزش‌های نظام است.

رستمیان افزود: برکات و نعمات تشکیل این نهاد میلیونی و مردمی در طول ادوار مختلف تاریخ و حوادث گوناگون بر همه آشکار است، تاریخ شاهد این است که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بسیج در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده است که آخرین آن مقابله با ویروس منحوس کرونا است که بسیجیان بازم مانند همیشه با روحیه ایثارگری به مبارزه با این ویروس پرداخته‌اند. بسیج در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده و هرکجا لازم بوده است پای‌کار کشور انقلاب بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره در راستای دفاع از آرمان‌های امام، شهدا، نظام و ارزش‌های انقلاب پیشتاز بوده و هستند، تکریم این قشر معزز و خدمت به این عزیزان یعنی خدمت به کشور و تحکیم ارزش‌های انقلاب، یعنی همان چیزی که شهدا می‌خاستند.

وی افزود: امام راحل فرمودند «انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است»، این یعنی ما هرچه داریم از ایثارگران است، لذا حرکت امروز کارکنان بنیاد به‌عنوان نهادی انقلابی و خدمتگزار باید رضایتمندی و تکریم ایثارگران باشد.

رستمیان گفت: خدمت به مردم به‌ویژه ایثارگران سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است، دشمنان از این‌همه ایمان، اتحاد و اعتقاد ما ترس دارد و همین امر عامل موفقیت‌های کشور است.

مشاور ایثارگران استانداری البرز در بخش دیگر درمان و اشتغال را مهمترین دغدغه ایثارگران دانست و اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه امروز ایثارگران درمان و اشتغال است، که باید رفع شود.

این مقام مسئول در ادامه بر لزوم تسریع نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی «بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه» ابلاغ شده است و اجرای این قانون برای تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجراست، کارکنان اداره اشتغال بر روند اجرای این قانون نظارت مستمر داشته باشند و پیگیر تحقق این مهم باشند.

وی افزود: باید ارتباط مستقیم و مؤثری با مسئولان در راستای حل مشکلات ایثارگران داشته باشیم به حمدالله تا به امروز قدم‌های مثبتی در راستای درمان و اشتغال این عزیزان برداشته‌شده است و ان‌شاءالله بتوانیم تمامی مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانیم.

رستمیان در پایان به لزوم اتحاد و هم‌دلی در راستای مبارزه و شکست ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: کشور ما در طول ادوار مختلف تاریخ با مشکلات زیادی مواجه بوده است که با مجاهدت، ایثارگری و تلاش‌های جهادی مردم و مسئولین از سدان عبور کرده است، کارکنان بنیاد به‌عنوان قشر کوچکی از جامعه وظیفه‌داریم با اتحاد و هم‌دلی و هم سو با تمامی مردم و مسئولان در برابر این ویروس منحوس ایستادگی کرده تا بتوانیم از این عرصه هم با موفقیت عبور کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تقویت زیرساخت‌های ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران را مهمترین قدم برای خدمت به ایثارگران در ایام کرونا دانست افزود: تمامی دستورات ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا لازم‌الاجراست و نباید هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه صورت گیرد و در کنار آن نیز نباید هیچ‌گونه خللی درروند خدمت‌رسانی به ایثارگران نیز به وجود بیاید، تقویت زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیکی و افزایش ارائه خدمات از طریق تماس‌های تلفنی دو گام مؤثر در جهت حفظ سلامتی ایثارگران و خدمت ه این عزیزان در زمان بیماری کروناست که باید انجام گیرد.

رستمیان تأکید کرد: ما امروز در کنار کادر مجاهد و ایثارگر پزشکی و درمانی کشور هستیم و تمام تلاش خود را برای نابودی این ویروس منحوس بکار خواهیم بست.

کد خبر 5077764

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج دوران دفاع مقدس ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دستگاه های اجرایی ویروس منحوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی