Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد و به لطف «Quick Charge 5.0»، قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی را به دنیای گوشی‌های هوشمند می‌آورد. به تازگی یک افشاگر به نام «Digital Chat Station»، اطلاعاتی درباره دستگاه‌های مجهز به آن منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این افشاگر، در سه ماهه اول ۲۰۲۱ باید منتظر معرفی ۵ پرچمدار جدید مجهز به این چیپست باشیم که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها درباره برخی محصولات مجهز به پردازنده پرچمدار کوالکام بوده‌ایم.

پرچمدارهای آینده سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 مجهز به این پردازنده از راه می‌رسند. وان پلاس ۹ پرو دیگر محصولی است که از این چیپست بهره می‌برد و شیائومی می ۱۱ نیز احتمالا به اولین پرچمدار چینی مجهز به این تراشه تبدیل می‌شود.

 

 

 

این احتمال وجود دارد که در سه ماهه اول سال آینده میلادی میزو نیز از یک پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، ال جی برنامه‌ای برای معرفی پرچمدار با این پردازنده در نیمه اول سال ۲۰۲۱ ندارد.

در حال حاضر نمی‌دانیم کدام یک از این پرچمدارها از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. بنابر جدیدترین گزارش‌ها، گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از فناوری شارژ ۴۵ واتی از راه می‌رسد. وان پلاس و شیائومی نیز احتمالا از فناوری شارژ مخصوص خود در پرچمدارهای جدیدشان استفاده می‌کنند.

با توجه به موارد بالا، آیا سازندگان دیگری از پرچمدارهای مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ و فناوری Quick Charge 5.0 رونمایی خواهند کرد؟ در آینده نزدیک پاسخ این سوال مشخص خواهد شد.

اسنپدراگون ۸۷۵ به هسته قدرتمند Cortex-X1 مجهز می‌شود که در مقایسه با Cortex-A78 تا ۲۰ درصدی عملکرد بالاتری دارد. پردازنده پرچمدار کوالکام و اگزینوس ۲۱۰۰ اولین محصولات مجهز به این هسته خواهند بود. انتظار می‌رود اگزینوس ۲۱۰۰ در گوشی‌های سری گلکسی S21 مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسنپدراگون پرچمدار سخت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد

فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) با انتشار یافته‌های یک تحقیق اعلام کرد: عامل حمله انتحاری فرودگاه کابل در آگوست ۲۰۲۱ فردی به نام عبدالرحمان اللوگری بوده است که پیش از حمله شناسایی نشده بود.

در گزارش جدید سنتکام آمده است که عملیات انتحاری که در روند تخلیه نظامیان آمریکایی در آگوست ۲۰۲۱ روی داد، قابل جلوگیری نبوده و هشدارها درباره وقوع آن و نیز مشخصات مهاجم احتمالی مبهم بوده است.

بر اساس این گزارش، مهاجم انتحاری این حمله تروریستی از اعضای داعش بود که پس از تسلط دوباره طالبان از زندان آزاد شده بود.

یافته‌های تحقیق سنتکام، اظهارات برخی نظامیان امریکایی را درباره اینکه عامل این حمله تروریستی پیش از وقوع انفجار در فرودگاه کابل شناسایی شده بود رد می کند.

سال گذشته تیلر وِرگاس اندورس نظامی آمریکایی که در حمله تروریستی فرودگاه کابل زخمی شده بود، در نشست استماعیه کنگره آمریکا گفته بود تک‌تیراندازان آمریکایی عامل احتمالی این حادثه را در میان جمعیت شناسایی کرده بودند، اما فرماندهان به آنان اجازه ندادند که مهاجم را از پا در آورند.

در حمله انتحاری، مقابل دروازه میدان هوایی بین‌المللی کابل، در چهارم سنبله سال 1400 (آگوست ۲۰۲۱) دست‌کم ۱۳ نظامی آمریکایی و بیش از ۱۷۰ غیرنظامی کشته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • رسمی: بازگشت قهرمان جنجالی به UFC
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد