Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:36:21 GMT

حجت الاسلام راستگو مربی کودکان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۵۷۶

حجت الاسلام راستگو مربی کودکان درگذشت

حجت الاسلام والمسلمین راستگو از مربیان و کارشناسان مسائل کودک و نوجوان امروز در قم،‌ درگذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به خصوص کودک و نوجوان، امروز در قم درگذشت.


بر اساس این گزارش این استاد پیشکسوت حوزه، سال ها در رسانه ملی برای کودکان و نوجوانان برنامه های دینی اجرا می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در شست هم اندیشی نمایندگان تشکلات کارفرمایی و کارگری چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: باید نگاه ویژه غیر از آنچه که هست به عرصه کار شکل بگیرد، همه عوامل کار اعم از کارگر، کار فرما، مجموعه بیمه‌ای و… می‌باشد.

وی با بیان اینکه نباید فقط به همایش‌ها و لوح‌ها بسنده کرد، افزود: نقش کار را باید به معنای واقعی خود نشان داد و آثار آن در عمل دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری، اضافه کرد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری کمتر کاربردی شده و دلایل مختلف دارد که شامل شناسایی نشدن گره‌ها است.

وی بیان داشت: گره‌های مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اگر لازم است مجلس، قوه قضائیه، دستگاه‌های اجرایی باید ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه کارفرما نمی‌تواند به درستی حق کارگر را ادا کند، افزود: کارگران با انواع مشکلات معیشتی، مسکن، امنیت شغلی و… مواجه هستند، باید ارزش کار را در جامعه به خوبی تعریف کنیم.

بیشتر بخوانید

زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

وی یادآور شد: گاهی فقط کار برای امرار معاش است و گاهی برای آبادانی و رسالت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: امروز بیشتر هدف از کار به دنبال تأمین معیشت می‌باشد که فکر غلطی در اساس نیست ولی در اسلام به کار برای آبادانی جامعه بیشتر توجه شده است.

وی اشاره به آیه قرآن کریم که در آن بیان شده ما شما را از زمین آفریدیم و شما مأمور آبادانی زمین هستید، اذعان داشت: آبادانی زمین، فقط کشاورزی نیست به معنای واقعی زمین را محل آسایش و آرامش بشر قرار دادن و تمام استعداد‌های زمین را شکوفا کردن است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: زمین یک محل امن برای زندگی بشر باشد تا او بتواند همه استعداد‌های زمین را شکوفا بکند و زمین رونق بیابد.

وی درباره نتیجه شکوفا شدن استعداد‌های زمین اظهار داشت: آشکار شدن آیاتی از آیات پروردگار است که خداوند نشانه‌هایی در درون زمین قرار داده؛ و روح خدایی در بشر تقویت و به کمال می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه کار بشر را به کمال می‌رساند، گفت: اگر نگاه به کار اینگونه بود کار فقط عرصه کارگری نیست، همه باید زمینه رساندن بشر به کمال را فراهم کنند.

وی با اشاره به روایت امیر مؤمنان علی علیه السلام، بیان داشت: برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است، کار خوب با نگاه اعتقادی، ایمانی و اسلامی باشد، کار در مقوله فرهنگ حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام درباره مشکلات مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسکن ملی مسئله‌ای نیست که نادیده گرفت شود، مسئولین نیز توجیهاتی دارند، اما حرف ما این است مسائل پیچیده را نباید رها کرد و باید از مسئولین و دستگاه‌ها مطالبه کرد و با مطالبه گری شاهد حصول نتیجه می‌شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی