Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان صمت استان تهران «مجتبی شیرقاضی» روز یکشنبه دراین باره گفت: توزیع مرغ تنظیم بازاری از دو هفته قبل در شبکه‌های توزیع آغاز و این مقدار سهمیه نیز مازاد بر آن سهمیه‌ها بوده که در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت و فروشگاه‌های صنفی منتخب سطح شهر با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرقاضی تاکید کرد: نظارت بر نحوه عرضه و توزیع توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا میادین و بازارهای میوه و تره بار هر روز از ساعت هشت صبح تا یک ظهر و از ساعت ۲ و نیم عصر تا هفت شب، باز هستند و با عرضه انواع میوه و محصولات فرنگی تازه و همچنین، سایر ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان از جمله محصولات پروتئینی، کالاهای بازرگانی و مواد غذایی در خدمت شهروندان خواهند بود. 

شهروندان به منظور حفظ سلامتی خودشان و دیگران، هنگام ورود به میادین میوه و تره بار، حتماً از ماسک استفاده کنند و ترجیحاً دستکش داشته باشند تا هنگام دستچین کردن محصولات مورد نیاز، دست‌هایشان آلوده نشود، ضمن اینکه رعایت فاصله‌گذاری از طریق ‌عدم حضور خانوادگی در میادین، مراجعه به میادین در ساعات خلوت بین روز و حفظ فاصله فیزیکی با سایر مشتریان مورد تأکید است.

۲۵۰میدان و بازار میوه و تره‌بار در تهران فعال است.

برچسب‌ها شهرداری تهران صمت ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران صمت ستاد تنظیم بازار شهرداری تهران صمت ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز، با افزایش ۲۸ برابری اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران موافقت کردند بر این اساس این اعتبار به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. در بودجه ۱۴۰۳ شهر تهران، ۱۰ میلیارد تومان هم برای اتوبوس مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است. همچنین برای خرید ون‌های جدید برای سرویس‌های جانبازان و معلولان نیز ۱۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. نحوه محاسبه و دریافت خدمات مدیریت پسماند (عادی)، ساختمانی و عمرانی هم در نشست امروز شورای شهر تهران تصویب شد. بر این اساس، بهای خدمات مدیریت پسماند‌های ساختمانی و عمرانی در سال ۱۴۰۳ بر اساس نرخ تورم به میزان ۳۸ درصد افزایش خواهد یافت. درباره بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سرقفلی) در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز مقرر شد بهای خدمات پسماند از دیگر خدمات جدا شود و این اقدام پس از بررسی‌ها به تصویب برسد. در بخش بهای نظارت و جمع‌آوری پسماند‌های پزشکی و صنعتی نیز رقم ۷۰ درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

دیگر خبرها

  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی
  • انواع میوه ۴۲ درصد ارزان‌تر عرضه شد
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند‌های ساختمانی در تهران
  • افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی در تهران
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • خرید نهال اصلاح شده با قیمت ۲۹ هزار تومان
  • اجرای طرح «صندوق سبز» در میادین تهران
  • فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار