Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:33:50 GMT

توقیف خودروی حامل ۲ تن چوب قاچاق در سرخه

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۹۸۱

توقیف خودروی حامل ۲ تن چوب قاچاق در سرخه

اسدالله سرکبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه در خصوص توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان سرخه اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت این اداره با همکاری مأمورین پاسگاه انتظامی افتر در بازرسی از این خودرو در بخش افتر شهرستان سرخه چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: این خودرو حامل دو تن چوب درخت گردو با ارزشی بالغ‌بر ۲۰ میلیون ریال بود است؛ خودروی نیز جهت اعمال قانون توقیف و روانه پارکینگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق چوب افزود: طبق ماده 48 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها، حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان در تمام نقاط کشور بدون دریافت مجوز حمل از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ممنوع است و چنانچه مرتکب، فاقد پروانه حمل باشد طبق قانون مجازات مرتکبان قاچاق برخورد خواهد شد.

سرکبیری از همکاری نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان حمل چوب غیرمجاز و متجاوزان به عرصه‌های ملی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق منابع طبیعی چوب کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه