Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:54:02 GMT

مه صبحگاهی و شامگاهی تا اواخر هفته در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۹۹۰

مه صبحگاهی و شامگاهی تا اواخر هفته در خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز یکشنبه بیان کرد: تا اواسط وقت امروز بارش به صورت پراکنده در نیمه شرقی استان دور از انتظار نیست و تا روز سه شنبه  شمال خلیج  فارس مواج است؛ طی روز جاری در بعضی ساعات وزش باد متوسط خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۲۷.۲ ودهدز با ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و  حداکثر دمای اهواز به  ۲۵.۵ و حداقل به  ۱۷.۶ درجه سانتیگراد رسید.

به گفته سبزه زاری بیشترین میزان بارندگی در ۴۸ ساعت گذشته در تاراز ۱۷۰ و لالی ۱۳۳.۷ میلیمتر ثبت شد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان