Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبیدالله رستمی گفت: ۶ کانون و کتابخانه مساجد روستایی استان در کردستان به مناسبت هفته کتاب به بهره‌برداری رسید.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اعلام کرد: در هفته کتاب برنامه‌های مختلفی در استان  انجام گرفت که تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، رسانه‌های فعال حوزه کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی، نویسندگان و فعالان فرهنگی حوزه کتاب از جمله این برنامه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۶ کانون و کتابخانه مساجد روستایی و مناطق حاشیه شهرها در سطح استان طی هفته کتاب عنوان کرد: نشست‌های برخط در زمینه صنعت نشر با همکاری انجمن‌ها و تلویزیون‌های اینترنتی از جمله برنامه‌های انجام شده در کردستان طی هفته کتاب بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد: هر ماه تعداد زیادی کتاب به مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی حاشیه شهرها و مدارس روستایی اهدا می‌شود که اقدام ارزشمندی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی به شمار می‌رود.

 

رستمی  یادآور شد: آنچه که اولویت اصلی ارشاد اسلامی استان در حوزه کتاب است، اهدای کتاب به سرای محلات حواشی شهر سنندج و شهرهای دیگر استان است که امسال در اولویت قرار داده شد.

 

وی با اشاره به اینکه به سه سرای محله ناحیه کانی کوزه‌له و دیگر مناطق کتاب و محصولات فرهنگی داده شده است، افزود: این اقدام فرهنی از طریق دفاتر تسهیلگری کتاب و محصولات فرهنگی اهدا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین از اجرای طرح پاییره کتاب با مشارکت 47 کتابفروشی در استان خبر داد و بیان کرد: با اجرایی شدن طرح پاییزه کتاب در استان کردستان 12 هزار و 722 جلد کتاب در این استان به فروش رفت.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد