Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به‌منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی همچنین باهدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان، اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی،هنری نوجوان با عنوان هزارتو و با مشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه طرح و ایده خود را در قالب ۲ هزارکلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرسhttps://hezartoo.ayandehsazan.ir ارسال کنند. ایده‌های ارسالی از ۳۰ آذر لغایت ۲۰ دی‌ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان ۱۰ ایده برتر معرفی‌شده و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان‌نویسی موردحمایت قرار می‌گیرند.

بر این اساس، صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برگزیده به‌جز حق تالیف کتاب، مبلغ ۱۰میلیون تومان نیز هدیه نقدی دریافت می‌کنند. همچنین هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال ۳ ایده است و ایده‌های ارائه‌شده نباید در فراخوان و یا توافق دیگری ثبت و یا در حال بررسی باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۷۷۵۰۰۷۷۱ و ۰۹۳۸۹۲۸۴۳۰۴ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانش‌آموزان پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانش آموزان مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانش آموزان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند

فرشید فلاح گفت: قالب‌های مجاز تولیدات رسانه‌ای برای شرکت در جشنواره روایت خدمت، موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، پوستر و کلیپ است.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی و رسانه‌ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با دور اول و دوم سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان سمنان از اهداف برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت می‌توانند آثار خود را تا پایان سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سه داور آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بررسی می‌کنند، گفت: ۱۰ اثر در بخش آزاد و پنج اثر در بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت در استان به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند