Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:28:47 GMT

فیلم/ آمار فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۴۹۲

‍‍‍‍‍‍

لاری، سخنگوی وزارت بهداشت: با درگذشت ۴۷۵ هموطن مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز اخیر، مجموع جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

دریافت 3 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا چه کار کنیم تا به کرونا مبتلا نشویم مبارزه با کرونا تلفات کرونا پیشگیری از کرونا شیوع کرونا بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ

بررسی تورم ماهانه گوشت قرمز و سفید در سال گذشته نشان می‌دهد میانگین تورم ماهانه در گروه «گوشت قرمز و گوشت ماکیان» ۳.۵ درصد و در گروه «ماهی‌ها و صدف‌داران» ۳.۷ درصد بود.

به گزارش اکوایران، گوشت قرمز و سفید از مه‌مترین عوامل تشکیل‌دهنده سبد مصرفی خانوارهاست که تغییرات قیمت آن‌ها اثر زیادی بر تورم خوراکی خانوار ایرانی می‌گذارد. در این گزارش به بررسی تورم ماهانه زیر مجموعه‌های این گروه در سبد مصرفی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲ پرداخته شده و روند آن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

داده‌های مرکز آمار ایران از تورم ماهانه گوشت قرمز و سفید به دو دسته کلی «گوشت قرمز و گوشت ماکیان» و «ماهی‌ها و صدف‌داران» تقسیم می‌شود.

بر اساس آمار‌های اعلام شده سال ۱۴۰۲، میانگین تورم ماهانه در گروه «گوشت قرمز و گوشت ماکیان» ۳.۵ درصد بود. همچینین تورم ماهانه این گروه در مردادماه سال گذشته بیشترین سطح را داشته است.

از سوی دیگر میانگین تورم ماهانه گروه «ماهی‌ها و صدف‌داران» در سال گذشته معادل ۳.۷ درصد بود. طبق آمار‌های تورم ماهانه این سال، بیشترین سطح تورم ماهانه این گروه در فروردین رقم خورده است.

تورم ماهانه «گوشت قرمز و گوشت ماکیان» در سال ۱۴۰۲

بر اساس آمار‌های مرکز آمار ایران از تورم «گوشت قرمز و گوشت ماکیان»، میانگین تورم ماهانه این گروه در سال ۱۴۰۲، معادل ۳.۵ درصد بود. به بیان دیگر، قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ هر ماه به طور میانگین ۳.۵ درصد افزایش یافته است.

بررسی روند این تورم در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد تنها در یک ماه از سال کاهش قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در کشور اتفاق افتاده است. طبق آمار‌ها صرفا در بهمن‌ماه تورم این گروه منفی شده که به سطح منفی ۰.۷ درصد رسیده است.

بیشترین تورم ماهانه در این گروه در مردادماه سال گذشته بوده که سطح ۷.۸ درصدی را به خود دیده و کمترین تورم ماهانه مثبت این گروه در اسفند ماه رخ داده که تورم ماهانه به ۰.۷ درصد رسیده است.

در ادامه بررسی به گروه گوشت قرمز و سفید می‌پردازیم که همان «ماهی‌ها و صدف‌داران» است.

تورم ماهانه «ماهی‌ها و صدف‌داران» در سال ۱۴۰۲

طبق آمار‌های این مرکز، میانگین تورم ماهانه «ماهی‌ها و صدف‌داران» در سال ۱۴۰۲ معادل ۳.۷ درصد بود. به بیان ساده‌تر، قیمت ماهی در سال گذشته، ماهانه حدود ۳.۷ درصد افزایش یافته است که این افزایش از قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ بیشتر بود.

وقتی به روند تورم ماهانه این گروه در سال گذشته نگاه کنیم، متوجه روند تقریبا نزولی آن از ابتدای سال تا انتهای سال می‌شویم. به طوری‌که در ابتدای سال یعنی فروردین‌ماه بیشترین تورم ماهانه در این گروه رخ داد. طبق آمارها، تورم ماهانه فروردین «ماهی‌ها و صدف‌داران» ۶.۳ درصد بود. به مرور این تورم کاهش یافته و در ابتدای زمستان به کمترین سطح خود در سال گذشته گذشته رسید.

آمار‌ها گویای آن است که تورم ماهانه این گروه در دی‌ماه سال گذشته کمترین سطح را داشته و به ۱.۸ درصد رسید. سپس این تورم در بهمن‌ماه یک صعود را تجربه کرده و به سطح ۳.۵ درصد رسیده و دوباره به روند کاهشی خود تا پایان سال ادامه داد.

دیگر خبرها

  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران