Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اصناف با توجه به مسوولیت اجتماعی که بر عهده داشتند در ماه‌های گذشته برای کنترل و کاهش شیوع کرونا همکاری لازم را به عمل آوردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تعطیلات مقطعی برای گروهی از مشاغل در ماه‌های گذشته که اثر بخشی لازم را نیز به دنبال نداشته است، اظهار کرد: با آغاز آذر تدابیر و اقدامات جدیدی در دستور کار قرار دارد که می‌تواند به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه جامعی برای چهار گروه صنفی در این مدت پیش‌بینی شده است، تا‌کید کرد: اصنافی که نیازهای روزمره شهروندان را تا‌مین می‌کنند در گروه نخست جای گرفته‌اند که اجازه فعالیت در مناطق قرمز را خواهند داشت.

فغفوری با بیان اینکه تغییراتی در دسته‌بندی‌های اصناف انجام داده‌ایم، افزود: تعداد مشاغل گروه اول افزایش پیدا کرده است که بر اساس آن، تعمیرات لوازم خانگی، یدکی و واحدهای خدماتی اجازه فعالیت در روزهای اعمال محدودیت را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به همکاری 95 درصدی اصناف در اجرای این طرح بیان کرد: در این روز حتی یک واحد صنفی نیز تعطیل نشد و رعایت‌ها بدون پلمب ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه بازار زنجان فقط خواربار فروشان و میدان میوه‌فروشان باز است، تصریح کرد: خود بازار کلا تعطیل است و رسته‌های بازار فقط مربوط به بخش خدمات و ارزاق عمومی فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: همچنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کرونا به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی تا پایان کرونا محسوب می‌شود.

فغفوری تصریح کرد: با عنایت به مصوبه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه قبول کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی برای تامین لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر مراکز درمانی مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای مبارزه با ویروس کرونا به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی تا پایان دوره شیوع بیماری کرونا که توسط ستاد ملی کرونا اعلام شود، محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به سطح گستردگی شیوع ویروس کرونا در جامعه شاهد خود نظارتی در جامعه صنفی هستیم و با وجود شرایط سخت کسب و کار اقتصادی اصناف به عنوان سربازان عرصه اقتصاد و جهادگران اقتصادی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت جامعه کار جهادی می‌دانند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت آموزش پزشکی تامین اجتماعی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان معدن و تجارت استان زنجان رئیس سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه