Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیشب قسمت 19 سریال «خانه امن» پخش شد و در این قسمت، نیروهای اطلاعاتی به دنبال شناسایی یکی از چهره های اصلی داعش که در سریال «ابوعامر» معرفی می شود، در حال عملیات در شهر کرمانشاه هستند. «ابوعامر» واقعی داعشی ها چه کسی است؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از ابتدای انقلاب تا الان که بیش از 40 سال از عمر کوتاه آن می گذرد، مردم شجاع این سرزمین شاهد خون های به ناحق ریخته ای بوده اند که توسط گروهک های تروریستی، منافقان، مخالفان و معاندان این نظام علیه مردم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این کینه ورزی ها و دشمنی های منافقین، 17000 شهیدی است که به نام «شهید ترور» داغ آن برای این ملت به یادگار مانده است.

برای حفظ امنیت و آسایشی که امروزه با تمام وجود لمس می کنیم، نیروهای نظامی و امنیتی فراوانی به صورت شبانه روزی سال هاست که از این آب و خاک حفاظت می کنند و جان خود را فدای آرامش مردم کرده اند. فقط کافی است نگاهی گذرا به این چند سال اخیر کشورهای اطرافمان مثل عراق و سوریه بیاندازیم تا ببینیم چگونه امنیت این کشورها با حضور گروهی مانند داعش از بین رفت و شجاعت، رشادت و تدبیر فرمانده ای مانند شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروهای فداکارش، شر این تروریست ها از دامن این کشورها و مملکت ما کم کرد.

نقش پررنگ و برجسته هنر و به خصوص سینما و تلویزیون در ساخت فیلم و سریال اینجاست که خودنمایی می کند و می تواند لااقل گوشه ای از رشادت ها و فداکاری های نیروهای امنیتی و عملیاتی کشور در ایجاد این آرامش را به تصویر کشد.

این شب ها سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از شبکه اول سیما در حال پخش است و به گواه بسیاری، توانسته مخاطبان فراوانی را پای رسانه ملی هر شب گرفتار کند.

سریال 50 قسمتی «خانه امن» که به گفته تهیه کننده این سریال، ادای دینی به فداکاری های شهید «حاج قاسم سلیمانی» است، با موضوع امنیتی- جاسوسی، به حضور نیروهای داعشی در ایران برای انجام عملیات های تروریستی و مبارزه و مقابله نیروهای اطلاعاتی با آن ها را به تصویر درآورده است.

دیشب ( جمعه 1 آذرماه) قسمت 19 این سریال پخش شد و در این قسمت، نیروهای اطلاعاتی به دنبال شناسایی یکی از چهره های اصلی داعش که در سریال «ابوعامر» معرفی می شود، در حال عملیات در شهر کرمانشاه هستند. پیش تر ابوعامر به عنوان یکی از کلیدی ترین مهره های داعش و طراح اصلی عملیات های تروریستی در اروپا و کشورهای دیگر معرفی شده بود.

«ابوعامر» خانه امن چه کسی بود؟

صبح 17 خردادماه سال 96 نیروهای داعش پس از برنامه ریزی های فراوان و به نیت ایجاد ناامنی و به آشوب کشیدن تهران، همزمان در نقطه مهم پایتخت، یعنی حرم حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی شروع به عملیات تروریستی می کنند که درنتیجه این عملیات 17 نفر از مردم بیگناه ما به شهادت می رسند.

اما این تیم عملیاتی داعش در حادثه تهران خلاصه نمی شد و قرار بود این حادثه که در عرض چند ساعت خاتمه یافت، ابعاد وسیع تری داشته باشد؛ ابعادی که نه تنها در عملیات در دونقطه بلکه حداقل ۵۰ نقطه تهران را در برمی گرفت.

عملیات در تهران آنقدر برای داعش اهمیت داشت که حاضر شده بودند شاه ماهی عملیاتی خود را در سال 95 به همراه تیم های عملیاتی وارد ایران کند؛ «ابوعایشه الکردی» یا همان «ابوعامر» سریال خانه امن همان شاه ماهی داعش بود که قبل از رسیدن پایش به تهران در غرب کشور با شلیک تک تیرانداز سپاه راهی جهنم شد.

ابوعایشه در سال 95 به‌همراه ۲ تیم تروریستی به‌صورت جداگانه از طریق‌ مرزهای غربی، وارد کشور می‌شود و ظاهراً همه چیز به‌خوبی برای این دو تیم پیش می‌رود. اما در جریان فرآیند ورود یکی از تیم‌های تروریستی که ابوعایشه در آن تیم حضور نداشته، نیروهای قرارگاه نجف سپاه کرمانشاه با آن تیم درگیر شده و تمام اعضای تیم را در نقطه صفر مرزی به هلاکت می‌رساند.

در سوی دیگر، ابوعایشه به‌همراه یک تیم دیگر و از نقطه‌ای دیگر وارد کشور شده و بدون هیچ مشکلی در یک شهر مرزی در استان کرمانشاه، استقرار اولیه پیدا کرده و مخفی می‌شوند.

آنها برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند، مجبور بودند که چند روزی در محل استقرار اولیه خود بمانند تا در یک فضای آرام، به مکان هدف برای استقرار نهایی برسند.

پس از استقرار اولیه ابوعایشه و نیروهایش در یکی از شهرهای مرزی در استان کرمانشاه، آنها پی می‌برند که احتمالاً محل استقرارشان لو رفته است و خانه تحت نظر نیروهای امنیتی است و اندکی بعد با مسجل شدن موضوع، همه چیز برای‌شان قطعی می‌شود که لو رفته‌اند.

آنها تصمیم به فرار می‌گیرند ولی خانه‌شان محاصره شده بود و به‌ناچار با توجه به اینکه سلاح و مهمات قابل توجهی با خود همراه داشتند، تصمیم به ایجاد درگیری می‌گیرند تا شاید بتوانند با این کار، راه فراری برای خود از مهلکه درست کنند. حتی در جریان درگیری، یکی از اعضای تیم تروریستی با جلیقه انفجاری، خود را منفجر می‌کند.

اما در جریان این درگیری تمام اعضای تیم تروریستی کشته شده و یکی از تک‌تیراندازان نیز موفق می‌شود که با شلیک گلوله فردی را که احتمالاً همان ابوعایشه یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بوده به هلاکت برساند.

پس از به درک واصل شدن ابوعایشه از اسناد بدست آمده از این گروه مشخص که آنها حداقل ۵۰ هدف تروریستی را برای خود مشخص کرده و به اصطلاح قصد داشتند تهران را به آتش بکشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟

این روزها دانشجویان زیادی برای اجاره مسکن در تهران اقدام می‌کنند و اولویت آنها انتخاب خانه در محله‌هایی از تهران است که دسترسی مناسبی به حمل‌ونقل عمومی دارند. علاوه‌بر این، مسئله قیمت اجاره و مبلغ ودیعه نیز باعث شده تا دانشجویان بیشتر به سمت مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی تهران برای اجاره خانه بروند.

بنابراین در ادامه این مطلب به بررسی هزینه اجاره مسکن در مناطقی از تهران که به نسبت جاهای دیگر ارزان‌تر است، خواهیم پرداخت.

به گزارش برترین ها، یک واحد ۳۸ متری نوساز در میدان نامجو با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهانه ۶ میلیون تومان قابل اجاره است. واحد دیگری در نظام‌آباد با زیربنای ۶۳ متر دارای دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. در همین محله می‌توانید یک واحد آپارتمان ۵۳ متری ۲۱ ساله را با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه اجاره کنید. کرایه این خانه ماهیانه ۶ میلیون تومان است.

برای اجاره آپارتمان ۵۰ متری در استاد معین با یک اتاق و سنی حدود ۵ سال، به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید و باید ماهیانه ۷ میلیون تومان کرایه دهید. این واحد را با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۹ میلیون تومان کرایه نیز می‌توانید اجاره کنید.

اگر قصد دارید تا در شرق تهران ساکن باشید، می‌توانید با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی یک واحد آپارتمان با زیربنای ۵۵ متر و سنی حدود ۱۵ سال را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد ۶ میلیون تومان است. همچنین، یک آپارتمان ۷۰متری در تهران‌نو که ۲۱ سال سن دارد و دارای یک اتاق خواب است را با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه می‌توانید اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد نیز ۸ میلیون تومان است.

اجاره واحد دیگری با ۴۵ متر زیربنا در حالی که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون تومان کرایه ماهیانه امکان‌پذیر است.

قیمت اجاره‌خانه‌های دیگر با جزییات دقیق را در جدول زیر بخوانید؛

محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
تهرانپارس شرقی ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
شمشیری ۵۵ متر سال ساخت ۱۳۹۵ – ۱ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
استاد معین ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۸ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک کاروان ۴۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ – ۱ خوابه ۲۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
تهران‌نو ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۸۲ – ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰
باغ خزانه ۶۳ متر سال ساخت ۱۳۹۲ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
امیریه ۳۵ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
سلسبیل ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۷۶ – ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰
امیر بهادر ۷۵ متر سال ساخت ۱۳۹۲ – ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰
شمیران‌نو ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعاً به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • هفت خوان سرخابی برای قهرمانی، بازی آسان نداریم!