Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@01:50:36 GMT

سه تصادف شدید اما بدون مصدوم در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۶۹۸

سه تصادف شدید اما بدون مصدوم در پایتخت

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ احسان مومنی درباره مهم ترین تصادف رخ داده در پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز یک دستگاه وانت نیسان در حال حرکت در بزرگراه شهید بابایی بود که در محدوده پل بابایی با گاردریل های خط ویژه اتوبوس برخورد کرد.

وی با بیان اینکه با حضور تیم گشتی پلیس راهور بار ترافیکی کنترل و نسبت به ایمن سازی محدوده اقدام شد، گفت: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از واژگونی کامیون حامل بار در اتوبان شهید بابایی خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته در لاین کندرو به تندرو مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی بعد از هنگام رخ داد و در جریان آن یک دستگاه  کامیون حامل بار واژگون شده و بیش از نیمی از عرض اتوبان را اشغال کرد.

مومنی ادامه داد: در پی این حادثه کامیون گاردریل های کناری اتوبان نیز شکسته شده و کامیون به داخل فضای سبز رفت که با حضو عوامل امدادی و راهور و استفاده از جرثقیل سنگین پلیس راهور کامیون به حالت اولیه درآمد و به حاشیه مسیر منتقل شد. 

وی علت این تصادف را نیز سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از  برخورد شدید سواری پژو با گاردریل در اتوبان زین الدین نیز خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح امروز در مسیر بزرگراه زین‌الدین در محدوده اتحاد رخ داده و در جریان آن سواری پژو  که  در حال حرکت در این مسیر بود ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از چرخیدن به دور خود، با گاردریل میانی اتوبان برخورد کرده و پس از شکستن گاردریل وارد فضای سبز  شده و در نهایت با سقوط به جوی آب متوقف شد.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه راننده یک دستگاه کامیون اقدام به امدادرسانی اولیه به راننده پژو کرده و او را از کابین خودرو خارج کرده بود، گفت:  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که  عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده پژو علت این حادثه بوده است.

مومنی در پایان با اشاره به شدید بودن نسبی هر سه حادثه گفت: خوشبختانه با وجود شدت بالای هر سه تصادف، مورد مصدومیت جدی برای هیچ یک از رانندگان به وجود نیامد و آنها در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، " سید حسین طباطبایی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اتوبوس از ایرانشهر عازم اصفهان بود افزود: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاد و ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

وی ادامه داد: این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه امروز توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند