Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:07:25 GMT

مدرسه خیرساز در چهاردانگه اسلامشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۹۲۹

مدرسه خیرساز در چهاردانگه اسلامشهر افتتاح شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صید لو  در مراسم افتتاحیه این مدرسه گفت: در جهت تامین فضای آموزشی در منطقه چهاردانگه یک باب آموزشگاه ۱۸ کلاسه خیر ساز افتتاح شد.

وی با اشاره به عمل نیک و خداپسندانه خیرین نیک اندیش اظهار داشت : عمل خداپسندانه خیرین عزیز موجبات رفع تنگناهای فضاهای آموزشی و پرورشی را فراهم می کند و کار خیرین در زمینه تربیت فرزندان این سرزمین برای همیشه ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه خداوند توفیق چنین خدماتی را نصیب بندگان خاص خود می کند تا منشاء خیر و برکت برای انسانیت شوند، تصریح کرد: کمک در جهت توسعه دستگاه تعلیم و تربیت قطعا جرکت در جهت آینده ای روشن برای فرزندان این سرزمین است.

به گفته وی، این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ ملیارد ریال و در ۱۸ کلاس درس ساخته شد.

به گزارش ایرنا، منطقه چهاردانگه اسلامشهر در جنوب غربی پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها اسلامشهر اداره کل آموزش و پرورش تهران اداره کل آموزش و پرورش تهران شهرستان ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلامشهر اداره کل آموزش و پرورش تهران اداره کل آموزش و پرورش تهران شهرستان ها اسلامشهر اداره کل آموزش و پرورش تهران اداره کل آموزش و پرورش تهران شهرستان ها اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تبصره دوم ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گفت: با دستور صادره از دادسرای ناحیه ۳۷ ویژه رسیدگی به پروندهای انفال و ثروت‌های عمومی و حوزه قضائی بخش چهاردانگه، ١٢ مورد دستور آزادسازی اراضی کشاورزی شامل سوله و دیوارکشی با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده رئیس حوزه قضائی بخش چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر ادامه داد: با قلع و قمع این ساخت و ساز ۲۰ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی چهاردانگه اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۱ برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی اضافه کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6084715

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است