Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات انتخاباتی در آمریکا همچنان ادامه دارد تا جایی که موافقان و مخالفان دونالد ترامپ در شهر آتلانتا دست به تجمع زدند. خبرگزاری میزان - گروه‌ های معترض، روز شنبه به وقت محلی آمریکا، در مقابل ساختمان فرمانداری ایالت جورجیا در آتلانتا تجمع کردند.     به گزارش فاکس نیوز، صد‌ها معترض در حمایت از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، شعار «سرقت را متوقف کنید» سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همچنین مخالفان ترامپ هم در در مقابل این ساختمان حضور یافتند.   حضور گسترده پلیس آمریکا باعث شد که دو گروه مخالف یکدیگر در طول اعتراض، از هم جدا باشند.   ویدئویی که توسط یک خبرنگار ارسال شده نشان می‌دهد که پلیس برای جلوگیری از درگیری معترضان یک خط را تشکیل می‌دهد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     بیشتر بخوانید: رد پرونده شکایات انتخاباتی توسط قاضی ایالت آریزونا ترامپ: نمی‌دانم چرا ایالت جورجیا برای تایید نتایج عجله دارد همچنین برخی از هواداران ترامپ در مقابل ساختمان شبکه سی ان ان، در آتلانتا تجمع کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بر اساس اعلام رسانه های آمریکایی، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور پس از بازشماری آرا با اختلاف ۱۲ هزار و ۶۷۰ رای در جورجیا پیروز شد.   در خبری دیگر، در هانتینگتون، یکی از شهر‌های ساحلی ایالت کالیفرنیا، عده‌ای از هواداران ترامپ دست به تجمع در حمایت از وی زدند.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     از زمان پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون دونالد ترامپ در اظهاراتی بر وقوع تقلب تاکید دارد این در حالی است که جو بایدن خود را پیروز انتخابات اعلام کرده است.   محافل آمریکایی ضمن تاکید بر تشدید دودستگی ها در این کشور،نسبت به بحران انتقال قدرت هشدار داده اند.   انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت

حمله با چاقو در چندین موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی آمریکا به کشته شدن دست کم چهار نفر منجر شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز براساس اعلام مقامات حمله یک فرد با چاقو در چند موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی به کشته شدن چهار و زخمی شدن هفت تن منجر شد.

کارلا رِد، رییس پلیس «راک‌فورد» به آسوشیتدپرس گفته است که یک مرد ۲۲ ساله را بازداشت و بازجویی شده است. به گفته وی، وضعیت یکی از زخمی‌های این حادثه بحرانی است.

پلیس همچنان در حال تحقیقات درباره انگیزه این حمله بوده و دخالت مظنونین دیگر را رد کرده است.

قربانیان این چاقوکشی یک دختر ۱۵ ساله، یک زن ۶۳ ساله و و دو مرد ۴۹ و ۲۲ ساله هستند.

پلیس در ابتدا اعلام کرد که پنج نفر در این حادثه زخمی شده‌اند، اما اندکی بعد تایید کرد که دو تن دیگر نیز جزو زخمی‌های این چاقوکشی هستند.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • تجمع مردم نیشابور در محکومیت حملات ناجوانمردانه اسرائیل + فیلم و تصاویر
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت