Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه «ایران فعال» شبکه تلویزیونی سلامت گفت: مجلس بررسی و اصلاح قوانین حوزه ورزش همگانی را وظیفه خود می‌داند و معتقد است سیاست‌های توسعه ورزش باید به سمت پیشگیری به جای درمان حرکت کند.

پاک فطرت افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های کمیته همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، فعال سازی ظرفیت شهرداری‌ها و هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی است و بدون این هم‌افزایی تحرک مورد نیاز جامعه و ورزش همگانی عملاً محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ظرفیت بالقوه شهرداری‌ها در حوزه ورزش همگانی افزود: از طریق ورزش می‌توانیم مردم را با شهرداری‌ها آشتی دهیم و حتی فضایی را فراهم کنیم که مردم با رضایت بیشتری عوارض شهرداری‌ها را پرداخت کنند، چراکه هزینه کرد شفاف و ملموس شهرداری‌ها در حوزه سلامت را به عینه مشاهده می‌کنند.

پاک فطرت در ادامه صحبت‌های خود ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: وزارت بهداشت هم باید در سیاست‌های خود بازنگری کند و امیدبخشی به زندگی مردم را در پیشگیری جستجو کند.

وی در پایان به ضرورت ایفای نقش مجلس در هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: قرار گرفتن دستگاه‌های اجرایی در کنار هم با هدف همگانی شدن ورزش بهترین اتفاق است و مجلس تحقق این امر را با جدیت دنبال خواهد کرد.

کد خبر 5077962

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی مجلس شورای اسلامی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا کارلوس کی روش محمود فکری مهدی طارمی تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد ورزش همگانی شهرداری ها پاک فطرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به این که توجه رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌های گذشته با محوریت تولید نشان گر اهمیت این موضوع است گفت: با توجه به تاکید رهبر انقلاب در شعار امسال باید در زمینه تولید بستر‌های لازم برای مشارکت مردم فراهم شده و موانع این مشارکت رفع شود.

آقای عماری با بیان این که پیگیری طرح‌ها یکی از اصول اساسی در روند توسعه اقتصادی و عمرانی است افزود: ارتقا ایمان و امید به آینده روشن در بین مردم یکی از محور‌های فعالیت دستگاه‌های مختلف اجرایی در سال جاری است چرا که این موضوع محرک و شاه کلید حرکت به سمت قله‌های پیشرفت می‌باشد. 

وی تاکید کرد: تقویت و توسعه ارتباط بین مردم و مسئولین با خدمت صادقانه و بی منت به مردم محقق می‌شود. 

یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به این که با تحقق شعار جهش تولید می‌توان رونق را در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال شاهد بود گفت: باید روش‌های مشارکت مردم در خصوص جهش تولید بیش از پیش کارشناسی و بررسی شود که تسریع در فرایندها، تسهیل در امور و تکریم مردم از جمله راهکار‌های موجود در این زمینه است. 

حجت الاسلام ذاکر افزود: مهمترین طرح دولت باید ارتقا اعتماد عمومی و امید به آینده مردم باشد و در زمینه حل مسائل و مشکلات از افراد کاردان و متخصص استفاده شود. 

در این جلسه برخی اعضای حاضر از فعالیت نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گزارشی ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان