Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در سخنانی، ساکنان نوار غزه و جنبش حماس را به مقابله با طرح‌های نظامی رژیم صهیونیستی که برای حمایت از شهرک نشینان یهودی در مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی آماده شده است، تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتز در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد: در پی شلیک موشک به سوی شهر اشکلون در شب گذشته، ارتش دفاعی اسرائیل حمله‌ای گسترده و قوی را به انجام رساند. بهایی که ما برای هرگونه نقض حاکمیت مان می‌تراشیم، ادامه خواهد یافت و هیچ گونه تسامح و چشم پوشی به سبب انتشار ویروس کرونا به وقوع نخواهد پیوست.

او در ادامه مدعی شد: ما طرح‌های نظامی زیادی برای دفاع از ساکنان مناطق جنوبی داریم. درصورتی که نقض حاکمیت ما و خسارت وارد آوردن به مردم ادامه یابد، بنابراین جنبش حماس و ساکنان غزه با طرح‌هایی روبرو خواهند شد که به آن‌ها توصیه می‌کنم این کار را انجام هندهند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز، یکشنبه حملاتی هوایی را به برخی پایگاه‌ها در نوار غزه به انجام رساند و مدعی شد این حملات در پاسخ به شلیک موشک به سوی شهر اشکلون صورت پذیرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هواپیما‌های اسرائیلی اندکی پیش، چند هدف متعلق به حماس را که در زمینه تقویت قدرت نظامی حماس نقش داشتند مورد هدف قرار داد که از این موارد هدف گرفته شده، دو پایگاه تولید وسائل موشکی، علاوه بر یک مکان زیرساختی در یک زیر زمین و یک مجتمع وابسته به نیرو‌های دریایی حماس را مورد هدف قرار داد.

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته از به صدا درآمدن آزیر‌های هشدار در شهر اشکلون در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. این در حالی است که رسانه‌ای صهیونیستی از شنبده شدن صدای انفجار در این شهر سخن گفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنی گانتز نوار غزه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: عملیات ترور مروان عیسی ۲ هفته پیش در اردوگاه نصیرات در مرکز غزه انجام شده است.

وی همچنین با طرح این ادعا که عملیات ترور مروان عیسی با هماهنگی شاباک انجام شده است، مدعی شد: عیسی نفر شماره سه شاخه نظامی حماس و یکی از طراحان حمله هفتم اکتبر بود و به همراه غازی طماعه مسئول تسلیحات رزمی حماس ترور شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین، ادعا کرد: به چندین سایت حزب الله لبنان حمله کردیم و به تحمیل هزینه سنگین به آنها ادامه خواهیم داد.

هاگاری همچنین درباره جنایت کشتار غیرنظامیان در بیمارستان شفا نیز، مدعی شد: تروریست‌هایی را که از داخل بیمارستان شفا به سوی نیروهای ما شلیک کردند، نابود کردیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد
  • امیرعبداللهیان: حذف حماس و مقاومت خیال و توهم است
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته